Naujasis „karštasis“ hečbekas Europos salonuose pasirodys kitais metais ir bus ekstremaliausias iki šiol matytais „Type R“automobiliis. Jis pažymės naują šios markės automobilių galios charakteristikų eros pradžią.

Automobilis bus varomas „Honda“ „Earth Dreams Technology “ serijos turbininis 2,0 litrų i-VTEC varikliu. Gamintojų teigimu, daugiau nei 280 AG išvystantis automobilis savo galimybėmis pranoksta bet kurį ankstesnio modelio „Type R“, taip pat ir visų kartų „Civic“ automobilius bei žymiąsias ir galingiausias „Integra“, „Accord“ ir netgi NSX versijas.

„Civic Type R“ modelyje debiutuos naujas „Honda“ „+R“ mygtukas. Paspaudus vairo šone esantį mygtuką aktyvinamas „+R“ režimas, suteikiantis aštresnius vairavimo pojūčius. Variklio reakcija yra paaštrinta pakeičiant agresyvesniais sukimo momento nustatymus bei nustatant į galios padidinimą fokusuotus parametrus.

Dar viena naujovė – automobilio pakaba su „pasukama ašimi“. Norint perduoti turbokompresorinio 2,0 litrų i-VTEC variklio galią, naujojo „Civic Type R“ automobilio priekinėje pakaboje naudojama mechaninė konstrukcija su dviem papildomais laikančiaisiais lankstais. Jie sumažina variklio sukimo momento įtaką ir leidžia vairuotojui visiškai išnaudoti automobilio vairavimo savybes.

Be to, naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema sukurta specialiai „Civic Type R“ automobiliams. Ji akimirksniu automatiškai pritaiko priekinės ir galinės pakabos amortizavimo standumą pagal vairavimo sąlygas. Tai leidžia „Civic Type R“ patogiai vairuoti užmiesčio keliuose, tačiau jis tampa standus ir judrus, kai norima automobilį valdyti sportiškai.

Naujasis „Civic Type R“ kaip ir ankstesnieji šie modeliai bus siūlomas su šešialaipsne mechanine pavarų dėže.

Naujasis „CivicType R“ automobilis sukurtas ir sukonstruotas pagal Europos vairuotojų skonį. Gaminamas šiuolaikinėje kompanijos „Honda“ gamykloje Svindone, Didžiojoje Britanijoje, šis automobilis salonuose pasirodys 2015 metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)