Šis automobilis „Žaibelio“ autosporto klubui priklauso jau 11 metų. Jis ruoštas pagal A2000 klasės reikalavimus. Jame sumontuoti itin tvirti surenkami chromo-molibdeno saugos lankai. Važiuoklė standartinė, tik pakabos geometrija modifikuota. Amortizatoriai – reguliuojami.

Automobilyje sumontuotas 2,0 l variklis išvysto 245 AG ir 210 Nm sukimo momentą. Tai standartinis „Honda“ variklis, kuriame modifikuoti tik išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai bei variklio valdymo programa. Be to, automobilyje sumontuota sportinė metalo-keraminė sankaba. Pavarų dėžė – standrtinė, su diferencialo blokatoriumi.

Priekiniai stabdžiai sportiniai, gale – standartiniai. Stabdžiams naudojamos specialios ilgų distancijų lenktynėms naudojamos trinkelės.

Komandai nereikia kažkaip ypatingai tobulinti šio automobilio, nes jis yra paruoštas gamykloje, o kažkoks didesnis įsikišimas į konstrukciją gali įtakoti jo patikimumą, kas ilgų distancijų lenktynėse yra itin svarbu.

Palyginus su praėjusiais metais automobilis pasikeis ne itin – komanda modifikuoja automobilio priekinę dalį, kad galėtų lengviau pakeisti aušinimo radiatorių įvykus nedidelei avarijai.

Didžiausi pasiekimai lenktyniaujant šiuo automobiliu Lietuvoje:

I vieta 2007 m. Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate (Paulius Krukauskas) „Baltic Open 2“ klasėje.

I vieta 2010 m. Lietuvos automobilių mini žiedinių lenktynių pirmenybėse (Paulius Krukauskas) „Laisvoje“ klasėje.

2012 m. 1000 km lenktynėse I vieta A2000 klasėje ir IV vieta bendroje įskaitoje.

2014 m. 1000 km lenktynėse I vieta A3000 klasėje ir 8 vieta bendroje įskaitoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją