aA
Palangos aplinkkelio statybos ir bene svarbiausio jame esančio transporto mazgo – Vydmantų sankryžos, kuri rekonstruojama į dobilo lapo formos skirtingų lygių sankryžą, pertvarkos ne tik palangiškiai ar kretingiškiai laukė jau seniai.
Rekonstruotą trasą pirmieji išbandys 1000 km lenktynių dalyviai
© Organizatorių nuotr.

Tačiau kai šių metų pavasarį čia užvirė darbai, ne vienas susimąstė, ar darbus vykdantys kelininkai spės parengti šią transporto arteriją jubiliejinėms, 15-osioms tarptautinėms 1000 km lenktynėms?

Palangos aplinkkelį tiesiančios „Kauno tiltų“ bendrovės darbuotojai pluša itin sparčiai, skubėdami kuo greičiau modernizuoti Vydmantų sankryžą, kurioje kasmet vyksta 1000 km lenktynės. Todėl dabar, iki varžybų likus lygiai mėnesiui, jau aiškiai matosi naujos lenktynių trasos su naujais privažiavimo keliais prie komandų laikinųjų garažų kontūrai.

„Tik šį pavasarį pradėję tiesti daugiau kaip 8 km ilgio Palangos aplinkkelį ir rekonstruoti Vydmantų sankryžą, kurioje kasmet vyksta 1000 km lenktynės, darbus organizavome taip, kad sankryžos rekonstrukciją užbaigtume iki liepos pradžios, o lenktynių organizatoriai jubiliejiniam renginiui spėtų laiku ir kokybiškai parengti trasą varžyboms bei treniruotėms“, - sako AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Giedrius Cvilikas.“.

Kelininkams išties teko nemažai paplušėti. Juk darbų daug, o laiko – mažai, tad darbų tempas buvo didžiulis. Per kelis mėnesius reikėjo modernizuoti esamą skirtingų lygių kelių susikirtimą perstatant jį į saugesnę ir didesnį eismo pralaidumą užtikrinančią dobilo lapo formos sankryžą.

Dabar jau atnaujinti buvę ir baigiami įrengti nauji jungiamieji keliai, kurie birželio pabaigoje bus padengti nauja asfalto danga, o iki liepos 11-osios darbus vykdantys kelininkai ketina nuimti visus eismo apribojimus bei leisti transporto judėjimą atnaujintu keliu Klaipėda – Kretinga bei naujai įrengtais jungiamaisiais keliais Klaipėda – Palanga ir Kretinga – Klaipėda.

„Baigus šiuos darbus žymiai pagerės pačių lenktynių infrastruktūra, o svarbiausia – renginio saugumas, - sako tarptautines 1000 km lenktynes rengiančios „Promo events“ bendrovės vadovas Darius Jonušis. – Sportininkai iš lenktynių trasos į laikinuosius garažus ir iš jų vėl į trasą važiuos naujais, žymiai saugesniais privažiavimo keliais, lenktynių trasos nauja danga bus daug lygesnė bei kokybiškesnė“.

O svarbiausia, pasak D. Jonušio, neseniai apsilankiusio statybų arena virtusioje trasoje, yra tai, kad kelininkai tikrai deda visas pastangas, kad trasa lenktynėms būtų atiduota laiku.

Tik galutinai baigus darbus šiame svarbiame transporto mazge paaiškės ir naujos lenktynių trasos ilgis, o kartu ir bendras ratų skaičius, kurį teks sukarti sportininkams 1000 km distancijoje.

„Jei anksčiau trasos vieno rato ilgis buvo 2994 metrai, o lenktynininkams iki 1000 km distancijos finišo tekdavo apsukti 334 ratus, tai šiemet šie parametrai gerokai keisis, - sako D. Jonušis. – Preliminariniais duomenimis rato ilgis sutrumpės iki 2806 metrų, o tą pačią distanciją sudarytų jau 357 ratai“.

Tikslūs duomenys paaiškės tik pilnai užbaigus trasos rekonstrukcijos darbus, kai jos viduriu galima bus išmatuoti tikslų atstumą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Intymaus viršininko pasiūlymo atsisakiusi moteris darbe turėjo iškęsti pažeminimus ir patyčias (4)

Tiesiog paskambino į mano viešbučio kambarį ir pakvietė kartu praleisti naktį, apie viršininko...

Bankai atsisako kodų kortelių: ką reikia žinoti (5)

Senas kodų korteles turintys „ Swedbank “ klientai nuo kitų metų rugsėjo 1 dienos nebegalės...

Švedijoje – nerimas dėl grynųjų: aprūpinti kupiūromis yra valstybės ar bankų atsakomybė? (3)

Švedijos bankomatų tiekėja „Bankomat“, tvarkanti didžiąją dalį grynųjų pinigų šalies...

Ekonomistai mala į miltus naują pensijų reformą: tokios sistemos nerastume niekur į Vakarus nuo Berlyno sienos (251)

Nuo kitų metų startuoja pensijų kaupimo pertvarka. Kam ji naudinga? „Delfi Dėmesio centre“...

Vaiko teisių tarnybos vadovė: kauniečių šeimos berniukas buvo mušamas rykštele (501)

Du vienos kauniečių šeimos vaikai perkelti į laikinąją globą po to, kai mama per...

Čempionų lyga: „Juventus“ laimėjo Mančesteryje, Romoje – incidentas metro, sužeistieji ir CSKA fiasko (20)

Trečiadienio vakaras UEFA Čempionų lygoje buvo karštas. Sužaistos aštuonerios trečio grupių...

Širinskienės klausimas konservatorei: kurioje vietoje čia yra visuomenės teisė žinoti? (364)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) partijos atstovei Radvilei...

Orai: talžys vėjai, būkite atsargūs! (8)

Šiąnakt pradės stiprėti šiaurės vakarų vėjas: vakariniuose rajonuose gūsiai sieks 15–20...

Kaip atrodo pigiausiai parduodami būstai Lietuvos didmiesčiuose (56)

Didmiesčiuose šiuo metu tikrai nestinga būstų pasiūlos, tačiau jiems įsigyti kartais...

Paaiškino, kodėl kauniečių šeima tarnyboms sukėlė įtarimų: rimtų klaidų padarė abi pusės (1159)

Socialinės apsaugos ir darbo viceministrė Vilma Augienė atskleidė daugiau aplinkybių apie...