Šis konkursas – tai naujų veidų, naujų įdėjų ir šviežumo injekcija į festivalį, - naują projektą pristato „Mados infekcijos“ prodiuserė Renata Mikailionytė. Ji pridūrė, kad „injekcija“ bus abipusė: festivalis pasipildys naujais talentingais vardais, o finansinė parama padės dizaineriams kokybiškai pasirengti kolekcijų pristatymui ant „Mados infekcijos“ podiumo.

„Mada – brangus dalykas ir jei žmogus neturi pakankamai išteklių, net ir pačias geriausias idėjas išreikšti sunku, - pasakojo festivalio „Mados infekcija“ idėjos autorė Sandra Straukaitė. – Norime padėti talentingiems, tačiau nežinomiems dizaineriams startuoti mados pasaulyje“.

Naujų talentų paieška vyksta dviem etapais. Iš beveik dvidešimties kandidatų „Mados infekcijos“ suburta komisija atrinko septynis, kurie pristatys po tris savo modelius vasario 13 d. klube „L‘amour“ vyksiančiame uždarame renginyje. Du dizaineriai, pateikę savo darbus vertinimo komisijai ir pripažinti geriausiais, bus apdovanoti kvietimu į kovo pabaigoje vyksiantį festivalį „Mados infekcija“.

Į galimybę dalyvauti festivalyje bei gauti dešimties tūkstančių litų vertės paramą pretenduoja Agnė Biskytė, Aušra Norkutė, Lina Gudanavičiūtė, Diana Paukštytė, Jurga Sutkutė, Olgos Prytkovos ir Inos Polotniak duetas bei dizainerių duetas „Vergi“.

Visame pasaulyje vykstančiose mados savaitėse ir festivaliuose jau ne vienerius metus organizuojamos naujų talentų paieškos, o laimėtojų pasirengimą finansuoja rėmėjai. Londono mados savaitės talentų paieškoje „New Gen“, kurią jau 12 metų finansuoja parduotuvių tinklas „Topshop“, buvo pastebėti tokie dizaineriai kaip Alexander MqQueen, Julien Macdonald, Matthew Wiliamson ir kiti.

Per aštuonerius „Mados infekcijos“ gyvavimo metus jauni ir talentingi Lietuvos dizaineriai tapo profesionaliomis ir atpažįstamomis mados pasaulio figūromis. „Mados infekcijoje“ savo kelią į šviesą ir pripažinimą pradėjo Agnė Kuzmickaitė, Giedrius Paulauskas, Kristina Kruopienytė, Giedrius Šarkauskas, Sonata Bylaitė, Vitalis Čepkauskas, Dovilė Gudačiauskaitė, Laura Dailidėnienė. Šie ir kiti Lietuvos dizaineriai kasmet pristato naujas kolekcijų koncepcijas ir kartu kuria festivalio veidą.

„Mados infekcija“, siekdama kasmet atrasti vis naujų vardų, pradeda naują talentų paieškos programą ir kviečia naujus vardus įsilieti į „Mados infekcijos“ dizainerių šeimą. Programos rėmėjas "Sobieski uogos" dviems naujai atrastiems mados talentams skirs po 10 000 litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją