Registrų centro duomenimis, filialas įsteigtas liepos 27 dieną, jam vadovauja Ikeras Rodriguezas (Rodrigesas).

2019-ųjų pabaigoje Ispanijos bendrovių „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“ konsorciumas su „Lietuvos geležinkeliais“ pasirašė 363 mln. eurų vertės sutartį.

Elektrifikuojant pagrindinį šalies geležinkelį Vilnius-Klaipėda, šiemet numatoma pradėti pirmojo etapo darbus – jie vyks 114 km ištisinio bėgių ilgio Vilniaus geležinkelio mazge. Antruoju etapu bus elektrifikuojamas 261 km bėgių ilgio ruožas Kaišiadorys–Radviliškis, o trečiuoju – 356 km ruožas Radviliškis-Klaipėda.

Europos Komisija visam projektui yra skyrusi 200 mln. eurų paramos. Planuojama, kad jis bus baigtas iki 2023 metų pabaigos, tuomet `elektrifikuotais keliais bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų Lietuvoje geležinkeliais pervežamų krovinių ir du trečdaliai traukinių keleivių.

Lietuvoje dabar elektrifikuota tik 9 proc. visų geležinkelių, tuo metu ES vidurkis siekia 52,7 proc.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)