Tačiau ir Marijampolės savivaldybės vadovai, ir "Rail Baltica" europinės vėžės geležinkelio projektuotojai iš transporto investicijų direkcijos buvo gerokai nustebinti, kai ministras pareiškė, kad jau prieš keletą metų šalia Marijampolės esančiame Baraginės kaime pasirinkta transporto terminalo vieta gali būti pakeista kitu sklypu, rašo "Lietuvos rytas".
"Norėtųsi, kad krovinių terminalas šalia naujojo geležinkelio būtų šiuolaikiškas, todėl iki šiol siūlytoje vietoje prie Baraginės tokiam gali neužtekti vietos", - paaiškino A.Butkevičius.
Ministro nuomone, šalia terminalo turėtų atsirasti ir logistikos centras, apie kurį iki šiol nebuvo kalbama.
Marijampolės savivaldybės direktorius Vidas Pielikis sakė, kad ministro pasiūlymas keisti krovinių terminalo vietą Marijampolės savivaldybei yra labai nenaudingas.
Savivaldybė jau pradėjo ruoštis šalia šio būsimo terminalo įgyvendinti plyno lauko investicijų projektą. Šiam projektui jau yra suformuotas ir baigiamas iš žemės savininkų išpirkti 60 hektarų sklypas.
"Rail Baltica" europinės vėžės geležinkelio, kuriuo traukiniai galėtų važiuoti 160-250 kilometrų per valandą greičiu, projektas buvo pradėtas aptarinėti dar prieš keletą metų.
Numatyta, kad pirmame etape iki 2010-ųjų turėtų būti modernizuoti Lenkijos geležinkeliai nuo Varšuvos iki valstybės sienos su Lietuva ir nuo valstybės sienos iki Kauno.
Antrame etape modernus geležinkelis iki 2014 metų turėtų sujungti Kauną ir Rygą, dar po kelerių metų jis turės pasiekti ir Taliną.