Naujasis identitetas atspindi veržlumą tobulėti
Atsinaujinęs prekinis ženklas atspindi įmonės požiūrį į finansavimo paslaugas, kurios turi būti ne tik inovatyvios bei modernios, bet ir aiškiai suprantamos klientui ir prisitaikančios prie jo poreikių. Naujasis logotipas, kuriame yra apibrėžtas pasviruoju šriftu parašytas skiemuo „in“ (liet. viduje), atspindi įmonės veržlumą tobulinant savo finansavimo paslaugas bei buvimą finansavimo procesų „viduje”, jų išmanymą, leidžiantį supaprastinti klientams siūlomas finansines paslaugas.
„Inbank“ vizualinio identiteto pokyčiai signalizuoja ir apie dar didesnį dėmesį prekybos partneriams – įmonės naujos kartos finansų platforma leis verslams dar paprasčiau integruoti finansavimo paslaugas į pirkimo procesą. Pasak Priit Põldoja, „Inbank“ valdybos pirmininko, tai yra atsakas į besikeičiančią vartotojų elgseną.
„Dabar pirkėjai ieško patogių finansavimo sprendimų tiek fizinėse pardavimo vietose, į kurias daugiausiai koncentravomės praeityje, tiek internete. Atnaujintas ir paprastesnis prekės ženklas dar labiau priartina „Inbank“ prie mažmeninės prekybos, kad ir kur ji bebūtų. Taip pat, „Inbank" ruošiasi naujam plėtros į kitas Europos rinkas etapui. Modernizuotas vizualinis identitetas atspindi mūsų ambiciją tapti lyderiaujančiu integruotų finansų srities žaidėju Europoje."
Kartu su atsinaujinimu, „Inbank" klientams pristato ir naują paslaugą. Nuo lapkričio mėnesio įmonė Estijoje pradeda teikti inovatyvią kompiuterių bei telefonų prenumeratos paslaugą, kuri greitai bus pristatyta ir kitose rinkose. Šis tęstinio finansavimo sprendimas ne tik leis naudotis naujausiais įrenginiais senuosius grąžinant atgal, bet ir padės mažinti itin opią elektronikos įrenginių taršos problemą.
Siekia paprastinti finansavimo procesus
„Inbank“ grupė dar didesnį dėmesį skirs skaitmeniniams kanalams visose rinkose – iš pagrindų buvo atnaujintos bendrovės interneto svetainės, kuriose vartotojai dabar galės gauti finansavimo paslaugas gerokai paprasčiau. Pasak Vaidoto Rimeikio, „Inbank“ Lietuvos filialo vadovo, įmonė sieks dar labiau pagreitinti finansavimo procesus.
„Mums inovatyvumas pirmiausia reiškia paprastus bei greitus finansavimo procesus, kurie yra aiškiai suprantami pirkėjams bei yra paprastai integruojami į pirkimo procesą. Matome šios strategijos rezultatus – mūsų prekybos partnerių tinklas yra didžiausias Lietuvoje, dirbame jau su daugiau nei 1000 partnerių tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Klientams jau pradėjome siūlyti ir pilnai automatizuotą indėlio padėjimo procesą, trunkantį vos kelias minutes, kurį sudaro trys žingsniai: paraiškos pildymas, tapatybės patvirtinimas, indėlio padėjimas. Padėti indėlį bus ne tik paprasta ir greita, bet ir saugu, nes visi indėliai yra apdrausti Estijos garantinio fondo“, – sakė V. Rimeikis
Dabar „Inbank“ prekybos partnerių tinklą sudaro 5400 prekybos įmonių 8 šalyse, o sandorių skaičius jau pasiekė 900 tūkst. Lapkričio 7 dieną įmonė užfiksavo kitą svarbų rezultatą – „Inbank“ paskolų portfelis perkopė 1 milijardą eurų. 2023 m. trečiojo ketvirčio grynasis pelnas, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, paaugo 43 proc. iš kurių 23,6 proc. sugeneravo Lietuvos filialas.
„Šie teigiami „Inbank“ grupės rodikliai – tai mūsų plataus partnerių tinklo, augančio klientų pasitikėjimo ir nuolatinio inovacijų diegimo rezultatas, – situaciją komentavo „Inbank“ valdybos pirmininkas Priit Põldoja. – Kalbėdami apie mūsų vizualinio identiteto atsinaujinimą, tą patį galime pasakyti ir apie finansų rinką, kuri taip pat modernėja ir keičiasi. Siūlydami naujos kartos finansavimo sprendimus, atliepiančius vartotojų lūkesčius, ir toliau siekiame iškelti bankininkystę už tradicinių bankų ribų, perkeldami ją į kasdienio apsipirkimo vietas bei teikdami finansavimo paslaugas neapsunkinant proceso sudėtingomis bankinėmis procedūromis.”