„Numerių perkėlimo administravimo sistemos veikimas be trikdžių yra kritiškai svarbus, siekiant užtikrinti sklandų telekomunikacijų bendrovių abonentų migravimą“, - pranešime spaudai sakė „Mano numerio” direktorius Artūras Mickevičius.
„Mano numeris“ pernai laimėjo Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) skelbtą konkursą ir šiuo metu yra atsakinga už numerių perkėlimo centrinės duomenų bazės administravimą.
„Alna Intelligence“ direktoriaus Kazimiero Tonkūno teigimu, bendrovės teikiamoms paslaugoms yra iškelti itin griežti kokybės reikalavimai. „Alna Intelligence“ yra įsipareigojusi užtikrinti, kad numerių perkėlimo administravimo sistema be trikdžių per metus veiktų 99,5 proc. laiko.
Be to, šią kritinę sistemą sudarančios įrangos priežiūros paslaugos bus teikiamos nenutrūkstamai – ištisą parą, septynias dienas per savaitę.
Numerio perkeliamumo paslauga Lietuvoje pabaigta diegti šių metų vasario 1 dieną. Nuo tos dienos visi telefono ryšio naudotojai, pakeitę mobiliojo ryšio operatorių ir išsaugoję telefono numerį, galėjo naudotis visomis operatorių teikiamomis paslaugomis. RRT duomenimis, iki 2006-ųjų vasario 1 dienos numerio perkeliamumo paslauga buvo pasinaudoję 57,7 tūkst. vartotojų, o iki šių metų birželio 1-osios - 89,8 tūkst. vartotojų. „Alna Intelligence“ IT konsultacijas ir paslaugas teikia savo klientams ne tik Lietuvoje, bet ir Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose, Latvijoje, Estijoje bei Lenkijoje. Bendrovėje dirba daugiau nei 120 darbuotojų.
2005 metais bendrovės pajamos iš IT konsultacijų ir paslaugų veiklos Lietuvoje ir Latvijoje siekė 47,02 mln. - 35 proc. daugiau nei 2004 metais.