Kampanijos herojais tapo tie, kurių talentais ir gyvenimo sėkme nesuabejosi:
Oskaras Koršunovas, Austėja Landsbergienė, Liutauras Čeprackas, Justė Arlauskaitė-Jazzu, Žydrūnas Savickas, Karolina Meschino, Saulius Prūsaitis, Rasa Tapinienė. Tik leidę pažvelgti į savo kasdienybę jie priminė – nepriklausomai nuo savo socialinio statuso, visi kartais išskystam, pribijom, apsigėdinam, suklumpam. Ir tai natūralu – visi mes žmonės.

Kampanijos „Visi mes žmonės“ vaizdo klipas:

„Kampanija „Visi mes žmonės“ žymi dar vieną atsinaujinusio žurnalo „Žmonės“ etapą. Į žurnalo puslapius įsileidę daugiau ir įvairesnių herojų, ir savo komunikacijoje kalbame apie tai, kad iš tiesų mus vienija daugiau, nei skiria. Bendražmogiškosios patirtys – tai, kas sujungia žmones, nepriklausomai nuoj jų profesijos ar socialinių statusų“, – pranešime žiniasklaidai sako žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.

„Kad ir kaip kartais toli nuo mūsų pasirodytų nutolę žvaigždės, pasiekę pavydėtinų profesinių aukštumų, iš tikrųjų visi mes turime daugiau panašumų nei skirtumų. Todėl ir su žurnalo herojais norime kalbėti ne tik apie jų talentus, padėjusius visuomenėje išsikovoti orią poziciją, bet ir apie tuos jausmus bei poelgius, kuriuos kartais norėtųsi nuslėpti. Juk klysti ir klupti yra normalu, gal net puiku, nes tik taip galima pažinti gyvenimą, nuveikti ką nors nauja ir reikšminga“, – sako žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė.

Kūrybinę kampanijos „Visi mes žmonės“ idėją išpildė agentūra „New!“, vaizdo klipo kūrimui vadovavo režisierius Simonas Aškelavičius, o jį gamino studija „Creator“.

Kampanijos dalimi tapo ir kartu su prekės ženklu „Mortash“ sukurti marškinėliai „Visi mes žmonės“.

„Šia kūrybine kolaboracija žengiame į sau naują sritį. Tačiau tikime prekės ženklu „Žmonės“ ir artimiausiu metu ketiname pristatyti ir daugiau su juo susijusių produktų bei paslaugų“, – sako „Žmonės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.