Į finalą patekusių TOP 10 nominantų bus paskelbti per marketingo vadovų konferenciją „LiMA CMO SUMMIT‘19“ kovo 6 d., o šių metų nugalėtojas paaiškės „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“ kovo 21 d., skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Šviesos konversija“ direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

„Bet kurioje šiuolaikinėje, dinamiškoje ir atviroje pokyčiams įmonėje vis didesnę svarbą atlieka viena iš marketingo sudedamųjų – komunikacija. Tai yra produktų, įmonės strateginių įvykių, įvaizdžio komunikacija ne tik tradicinėse medijose, bet ir visuose įmonės reprezentaciniuose, reklamos ir šiuolaikiniuose ryšių su visuomene kanaluose. Marketingo vadovo užduotis yra ne tik formuoti kokybišką, pastovų turinį, bet užtikrinti, kad jis tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje būtų ištransliuotas siekiant įmonės tikslų“, – į marketingo vadovo funkcijas atkreipia dėmesį Metų CEO Algirdas Juozapavičius.

Jis sako, kad marketingo vadovas tiesiogiai prisideda prie įmonės verslo tikslų įgyvendinimo ir jo funkcijos gali apimti tokius strateginius klausimus kaip įmonės ar prekės ženklo pozicionavimas, korporatyvinė įmonės kultūra, socialinės atsakomybės politika, arba labiau operatyvinius marketingo klausimus kaip reklama, interneto svetainės rodiklių gerinimas ir pan.

Jaunasis metų CEO Artūras Salda, teigia, kad bet kurios įmonės vadovas vertina marketingo vadovą kaip vieną pagrindinių įmonės ramsčių ir, prieš sulaukiant marketingo profesionalų ir kolegų, jis jau būna susikūręs autoritetą įmonės viduj bei turi visą įmonės vadovo pasitikėjimą.

„Manau, „Metų CMO“ titulas yra malonus patvirtinimas, kad marketingo vadovas eina tikrai teisingu keliu. Kartu tai dažniausiai ilgo ir kryptingo darbo rezultatas. Pačiam nominantui įvertinimas turėtų suteikti daugiau pasitikėjimo savo idėjomis ir jėgomis, turbūt jam prašnekus labiau suklūsta ir auditorija. Taip pat manau, kad tai svarbus asmeninės karjeros žingsnis, nes pakelia ir „Metų CMO“ vertę rinkoje – pelniusiųjų tokį aukštą apdovanojimą yra vienetai“, – CMO pozicijos pranašumus įvardijo A. Salda.

„Džiaugiamės jau penktaisiais Metų CMO rinkimais ir tikimės ne mažesnio aktyvumo, nei sulaukėme pernai. Metų CMO titulas, tai didelis marketingo vadovo indėlio į verslo rezultatus įvertinimas. Be to, Metų CMO titulą laimėjęs marketingo vadovas tampa etiškos rinkodaros ir verslo pavyzdžiu visai marketingo bendruomenei, – sako LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. – Komisijai tenka didelė atsakomybė ne tik maksimaliai objektyviai įvertinti kiekvieno kandidato pasiekimus įmonės, sektoriaus kontekste, bet ir nuspręsti, kiek nominuotojo marketingo vadovo veikla augina ir kelia rinkodaros lygį Lietuvoje.“

Marketingo vadovai kandidatūras teikia užpildydami paraišką čia.

Kandidatas paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingas(-a) už įmonės marketingo veiklas.

Metų CMO 2019 rinkimų komisija: Metų CMO 2018, UAB „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas; Metų CEO 2018, UAB „Šviesos konversija“ direktorius Algirdas Juozapavičius; Jaunasis metų CEO 2018, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas Artūras Salda; vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė, LiMA valdybos pirmininkas, „BPN LIETUVA“ vadovas Linas Šiautkulis; LiMA valdybos narė, UAB „BIOK laboratorija“ prekės ženklo KILIG vadovė Ieva Semaškienė; LiMA valdybos narė, UAB „Orkla Health“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, KTU docentė-praktikė Ornela Ramašauskaitė; LiMA valdybos narys, UAB „digitouch!“ partneris Andrius Kontrimavičius; LiMA valdybos narys, UAB „Bonus socius“ direktorius Laimis Jančiūnas; LiMA valdybos narys, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius; LiMA valdybos narys, UAB „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius.

Plačiau skaitykite čia.