Lietuvos marketingo asociacija

Lietuvos marketingo asociacija

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.

Kaip marketingas padeda pardavimų augimui?

Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 16 dieną Šiaulių arenoje bei internetu vyksiančioje kasmetinėje konferencijoje „ LiMA DAY ŠIAULIAI‘21“ savo...

Gelbėjant verslo reputaciją: kodėl tie patys vaistai netiks „Girtekai“ ir „Lietuvos paštui“ (8)

Šią vasarą pristatytas tradicinis Didysis reputacijos tyrimas parodė, kad per pastaruosius metus labiausiai krito „Lietuvos pašto“, „Girtekos“...

„Lidl Lietuva“ antrus metus iš eilės visuomenės pripažinta geriausios reputacijos įmone šalyje (1)

Visuomenės nuomone, „Lidl Lietuva“ antrus metus iš eilės buvo pripažinta geriausią reputaciją turinčia įmone Lietuvoje – tai atskleidė...

Reputacijos lyderiai versle išlaiko pozicijas, pirmą kartą įvertintas viešasis sektorius (1)

Šiemet atliktas Didysis reputacijos tyrimas atskleidė, kokią įtaką pandemijos patirtys padarė verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios...

Reputacijos tyrimo rezultatų tiesioginė transliacija

Pandemijos metai išvargino visuomenę, o dėl karantino ribojimų susikaupęs nuovargis ir neigiamos emocijos persismelkė visur. Kaip tai paveikė verslą...