Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo...
Nuolat augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencinę kovą dėl jų laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Todėl lapkričio...
Spalio 25 dieną Šiauliuose ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „ LiMA DAY ’23: į vartotoją...
Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų...
Kasmet verslo pasaulio atstovai suka galvas kaip išsiskirti ir nustebinti savo verslo klientus ir partnerius kalėdinėmis dovanomis. Siekdama palengvinti...