Lietuvos marketingo asociacija

Lietuvos marketingo asociacija

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.

Didžiausioje marketingo konferencijoje atskleis, kokių tendencijų tikėtis kitais metais

Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo...

Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį šiandien?

Nuolat augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencinę kovą dėl jų laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Todėl lapkričio...

Marketingo ekspertai pasakos, kaip geriausiai atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius

Spalio 25 dieną Šiauliuose ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „ LiMA DAY ’23: į vartotoją...

Kaip tinkamai pasiruošti metiniams išpardavimas ir kalėdinei prekybai

Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų...

Metas pradėti planuoti kalėdines verslo dovanas: į ką atkreipti dėmesį?

Kasmet verslo pasaulio atstovai suka galvas kaip išsiskirti ir nustebinti savo verslo klientus ir partnerius kalėdinėmis dovanomis. Siekdama palengvinti...