Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.
Kintanti e-komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai, skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti...
Lietuvos marketingo asociacija ( LiMA ) jau trečią kartą organizuoja konferenciją „ B2B marketingas’24“ internetu, skirtą pasidalinti...
Lietuvos marketingo asociacija ( LiMA ) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo...
Sparčiai kintanti skaitmeninio marketingo aplinka nuolat kelia iššūkius, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų...
Atliepdama savo misiją stiprinti marketingą Lietuvoje ir siekį teikti aukštos kokybės edukaciją, Lietuvos marketingo asociacija ( LiMA ) įsteigė...