Lietuvos marketingo asociacija

Lietuvos marketingo asociacija

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.

Ką verta išbandyti e-komercijos marketinge 2024 metais? Profesionalų įžvalgos konferencijoje „E-commerce Marketing Update’24“

Kintanti e-komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai, skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti...

Kaip šiandien efektyviai vykdyti B2B marketingą?

Lietuvos marketingo asociacija ( LiMA ) jau trečią kartą organizuoja konferenciją „ B2B marketingas’24“ internetu, skirtą pasidalinti...

Jau dešimtą kartą organizuojamuose „Metų CMO“ rinkimuose pagrindinis dėmesys – marketingo vadovo lyderystei ir efektyvumui

Lietuvos marketingo asociacija ( LiMA ) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo...

Kaip keisis skaitmeninis marketingas 2024 metais? Profesionalų įžvalgos konferencijoje „Digital Marketing Update’24“

Sparčiai kintanti skaitmeninio marketingo aplinka nuolat kelia iššūkius, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų...

Lietuvos marketingo asociacija kviečia kandidatuoti stipendijai į skaitmeninio marketingo kursus

Atliepdama savo misiją stiprinti marketingą Lietuvoje ir siekį teikti aukštos kokybės edukaciją, Lietuvos marketingo asociacija ( LiMA ) įsteigė...