„Dalyvavimas šiuose rinkimuose yra geras būdas stabtelėti ir įsivertinti savo su komanda nuveiktus darbus bei pasiektus rezultatus. Dar daugiau, kandidatai formuoja gaires marketingo bendruomenei, kokios marketingo vadovo savybės ir profesinės kompetencijos yra tos, kurių verta siekti. Taigi, kviečiame kandidatuoti dėl savęs, komandos ir marketingo bendruomenės!“ – dalyvauti rinkimuose kviečia LiMA valdybos pirmininkas, BPN Intense vadovas Linas Šiautkulis.

Linas Šiautkulis

Praėjusiais metais Metų CMO’23 apdovanojimą atsiėmusi e-komercijos ekspertė, „Swissmoney“ CRO Giedrė Vilkė pastebi, kad dalyvavimas rinkimuose marketingo vadovui suteikia galimybę geriau įsivertinti save, dalintis sukaupta patirtimi su kitais bei apsupti save tobulėti skatinančiais žmonėmis.

„Sakoma, kad mes esame vidurkis penkių žmonių su kuriais leidžiame daugiausiai laiko. Taigi, jeigu norime augti, mus visada turi supti įkvepiantys žmonės. Sustodami ir radę laiko patys įsivertinti bei pasidalinti su kitais savo pasiekimais, mes auginame save ir šalia mus esančius. Net jeigu nelaimėsite titulo, tikiu, kad išeisite iš rinkimų sutikęs žmogų, kuris padės tapti stipresniu profesionalu“, – dalinasi Giedrė Vilkė.

Giedrė Vilkė


„Metų CMO’24“ pretenduos tapti Europos metų marketingo vadovu

Europos marketingo konfederacija (EMC), kurios narė yra LiMA, nuo 2023 metų organizuoja Europos metų marketingo vadovo rinkimus. Pirmą kartą organizuojamuose rinkimuose Lietuvą atstovaus „Metų CMO’23“ tapusi G. Vilkė.

„Šie rinkimai – puiki proga mums visiems pagerbti marketingo profesiją Europos mastu. Nekantraujame susipažinti su kandidatais iš visos Europos ir jų nuveiktais darbais!“ – sako Europos marketingo konfederacijos pirmininkas Ralfas Straussas.

Ralf Struss

Šiais metais išrinktas Lietuvos stipriausias marketingo vadovas bus nominuotas tarp geriausių CMO Europos metų marketingo vadovo rinkimuose kitais metais.

„Šiuose, jubiliejiniuose rinkimuose sužinosime, kas Lietuvą atstovaus kitais metais. Labai džiaugiuosi, kad kartu su EMC organizuojamuose rinkimuose ne tik stiprinama marketingo vadovo svarbą versle, bet ir turėsime galimybę išryškinti Lietuvos marketingo profesionalus ir jų nuveiktus darbus Europos mastu. Tai – dar yra viena svarbi priežastis dalyvauti rinkimuose“, – kviečia LiMA direktorė, EMC viceprezidentė Alvydė Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė

Vertins marketingo vadovo lyderystę ir efektyvumą

Renkant metų marketingo vadovą bus vertinama marketingo vadovo lyderystė ir vadovaujamo departamento efektyvumas 2023-aisiais.

„Pirmiausia komisija vertins, kaip efektyviai marketingo vadovas veikė atstovaujamoje organizacijoje, koks buvo jo indėlis į įmonės verslo rezultatų augimą, prekės ženklo stiprinimą, santykio su klientu kūrimą, organizacijos tvarumo ir vidinės komunikacijos procesus praėjusiais metais. Taip pat komisija dėmesį skirs CMO lyderystei vertinti – kaip CMO sekėsi bendradarbiauti su vadovu ir komanda, tobulėti asmeniškai ir prisidėti prie švietėjiškos marketingo veiklos“, – dalinasi „Metų CMO’24“ komisijos narys Giedrius Juozapavičius.

Giedrius Juozapavičius


Kandidatą rekomenduoti gali ir kolegos

„Jau dešimtą kartą vykstantys „Metų CMO“ rinkimai ne tik prisideda prie marketingo vertės stiprinimo, bet ir tampa švente visai Lietuvos marketingo bendruomenei. Todėl kviečiu aktyviai įsitraukti ne tik pačius marketingo vadovus, bet ir jų kolegas, galinčius rekomenduoti puikius rezultatus pasiekusius šios srities profesionalus“, ‒ sako A. Palaimaitė.

Kandidatus vertins marketingo ekspertų ir verslo lyderių komisija: „Metų CMO'23“, e-komercijos ekspertė G. Vilkė, „Metų CEO’23“ ir „Akola Group“ (buv. „Linas Agro Group“) generalinis direktorius D. Zubas, „Civitta“ partnerė bei marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė R.Gaudiešienė, „Ogilvy“ strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė D. Plauškaitė-Camacho Andrade, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė L. Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė L. Duksaitė-Iškauskienė, Komunikacijos industrijos asociacijos tarybos pirmininkas A. Jonkus, „BPN Intense“ direktorius L. Šiautkulis, „Metų CMO'20“ ir „Šiaulių bankas“ marketingo vadovė R. Gudaitė, marketingo konsultantas ir „Rinkodaros guru“ autorius G. Juozapavičius, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas A. Milinavičius, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovas M. Pocius ir „Nord Security“ marketingo vadovė bei „Metų CMO'21“ T. Sabaliauskienė.

Pretendentų paraiškų konkurso organizatoriai laukia iki kovo 19 d. imtinai. Komisijos atrinktas finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas kovo 27 d., Sertifikuotų marketingo vadovų (SMP) renginyje. „Metų CMO’24“ bus paskelbtas balandžio 18 d. vyksiančios vienintelės marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT‘24“ apdovanojimų vakare.

„Metų CMO’24“ konkurso paraišką rasite čia. Kolegos taip pat gali rekomenduoti savo įmonės marketingo vadovą, tai padaryti kviečiama čia.