2004 metų pavasario šou Anna Molinari dizainerė Rosella Tarabini įsivaizduoja romantišką mergaitę ir sujungia Glastonbury išvaizdą bei anglišką vasaros muzikos festivalio melodiją, kuri šiandien reiškia mažiau purvo ir miegojimo miegmaišiuose ir daugiau VIP palapinių bei paparacių. Tarabini įlindo į senelės palėpę ir ištraukė iš ten daugybę nėriniuotų senovinių suknelių su daugybe raukinių sluoksnių, nukirpo juos ties šlaunimis ir pasiūlė dėvėti su kutuotais mokasinais.

Švelnios kreminės ir dulksvos rožinės spalvos drabužiai buvo papuošti žavingais gėlių siuvinėjimais, krištoliniais žvyneliais ar keistu plunksnų sluoksniu, besidriekiančiu ties sijono volanėliu. Apdangalai siuvami iš pilkšvai rusvo tvido, panašūs į Chanel stilių, o švarkai atrodė lyg išskalbti keletą kartų ir atkeliavę tiesiai iš antrų rankų.

Emporio Armani pavasario kolekcija iš esmės yra trumpesnė, žvalesnė versija to, ką Giorgio Armani pademonstravo pagrindinėje kolekcijoje. Armani dizainerių komanda (kuriai jis dabar leidžia nusilenkti publikos aplodismentams prieš savuosius) perdirbo jūrinę sezono temą ir sukūrė alternatyvius vasariškus dryžius, naudodamas didelius mazgus, kurie lengvabūdiškoms megztoms raudonos, juodos ir baltos spalvų suknelėms suteikia reikiamus akcentus.

Galite tai pavadinti taip: “Aštuoniasdešimt mados kūrinių aplink visą pasaulį”. Na, gal ir ne visai aštuoniasdešimt, tačiau matėme matadorą, kauboję, tipinę grožio salonų lankytoją, geišą, boksininką, škotų mergaitę, jūreivį, sirgalė, boksininkę, banglentininkę, motociklininkę ir… na, jūs maždaug įsivaizduojate.

Christian Lacroix, genialus spalvų meistras ir raštų gerbėjas, yra dizaineris, atsakingas už Pucci archyvų atgaivinimą ir pritaikymą šiandienos stiliui. 2004 m. pavasariui Lacroix pasirinko violetinę, absento, laimo, apelsino ir turkio raštus ir visus juos sumaišė mados kaleidoskope, kurdamas mažytes šifono ir satino sukneles su asimetriškais šleifais, juokingomis haremo kelnėmis, zuavų kelnėmis ir į skraistę panašiomis puskelnėmis ir pussijoniais, skirtais užrišti ant maudymosi kostiumėlio.

Viena iš seniausių Italijos drabužių kompanijų MaxMara išgarsino savo vardą penkiasdešimtaisiais labiausiai kaip kokybiškų paltų kūrėja ir šiandien vis dar sėkmingai vysto savo verslą, parduodama stilingus drabužius ir siūdama apdarus moterims visame pasaulyje. Kiekvieną sezoną šiam vardui metamas iššūkis įsukti mados tendencijas į solidaus vardo formą ir sukurti kažką, kas būtų pripažinta ilgalaikiu teiginiu bei podiumo kolekcija.

Gerbėjų smalsumo skatinimas puikiai besilaikančiuose namuose tampa vienu mėgiamiausių mados kūrėjų užsiėmimu. Kas atsitinka tuomet, kai dizaineris pasiekia tokį tašką, kai žingsniai atgal atrodo labai natūralūs? Ir kaip vardui suteikti naujos energijos, neprarandant jo vientisumo? Mariuccia Mandelli, kuri vis dar aktyviai dalyvauja kuriant drabužius, šiuos klausimus Krizia mados namuose išspręsti pasikvietė dizainerį iš Londono Hamish Morrow. Ji neabejotinai pasitiki jo talentu, o 2004 m. pavasario šou pabaigoje ji išsivedė jį kartu ant podiumo, kad abu galėtų nusilenkti publikai.

Kas šį sezoną yra Gucci mergina? “Tai saldainiukas!” Tom Ford tyliai juokėsi užkulisiuose. Žinoma, kad taip. Žavesys ir provokacija yra sekso mašinos, kurią Ford sukūrė Gucci mados namuose, esmė. Tuo metu, kai mados varomąja jėga tapo malonumo principas, jis žino, kur ir kaip paspausti reikiamus mygtukus. Jis pasitelkė šiek tiek prieštaravimų: šilkines kelnes su sportiniais kaspinais, besileidžiančiais ties šonais ir palaidus, pusiau persišviečiančius marškinėlius kartu su išskirtinai klasikiniais švarkeliais ir aukštakulniais auksiniais sandalais. Galima tai pavadinti kasdienine/aukštąja mada, pagyvinta truputėliu privalomų turėti daiktelių ir ypatingai svarbių aksesuarų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt