Pavasarį pradėjus rekonstruoti krantinę Danės upėje, prie kurios keltai švartuodavosi daugelį metų, juos teko išplukdyti į Kruizinių laivų terminalą. Vasarą jokių problemų nekilo. Tačiau žiemą, sustiprėjus vėjams, keltai tiesiog šokinėja ant bangų ir keleiviams, anot „Smiltynės perkėlos“ vadovų, kyla pavojus susižaloti.

„Amplitudė būna iki pusės metro–metro, kai bangos smarkios. Vėjas daužo keltą į krantinę. Vandens lygis yra pakilęs, keleiviams sunku net įlipti į keltą“, – pasakojo Stanislovas Kontrimas, „Smiltynės perkėlos“ technikos ir saugios laivybos direktorius.

Kelto kapitonas Arvydas Budrius sako, jog „keleiviai išreiškia nepasitenkinimą, kad yra labai nesaugu“.

Problemos, anot perkėlos vadovų, nebeliktų, jei keltai galėtų sugrįžti į senąją, labiau nuo vėjo ir bangų apsaugotą vietą Danės upėje. Tačiau pripažinti rekonstruotą krantinę tinkama eksploatuoti nepavyksta apie du mėnesius – nepasirašo Kultūros paveldo specialistai.

Jų teigimu, tvarkant krantinę, nukentėjo netoli esantis kultūros vertybe pripažintas buvęs sandėlis.

„Jis yra įskilęs, plyšiai degradavo krantinių tvirtinimo metu, dėl to yra grėsmė, kad šis pastatas gali užgriūti ant kelto ir išsilaipinančių žmonių. O galimybė išlaipinti kelto keleivius yra kitose vietose. Tai ir siūlome padaryti“, – komentavo Kultūros paveldo departamento direktorė Diana Varnaitė.

Uosto direkcijos, kuriai priklauso rekonstruota krantinė, vadovai sako manantys, kad nukentėjęs istorinis pastatas neturėtų trukdyti eksploatuoti krantinę – esą nuostolius galima išieškoti kitais būdais.

Kitos keleiviams patogios ir keltams švartuotis pritaikytos vietos, anot uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo, nėra.
Smiltynės perkėlos vadovų duomenimis, žiemą keltais kasdien keliasi apie 200 žmonių.