Bet pripažinkite, kad matant jo techninius parametrus, o ypač amžinybę iki 100 km/ val. trunkantį įsibėgėjimą (19,1 sekundės), sunku jį priimti kaip tradicinę ir šiuolaikinę transporto priemonę, tinkančia intensyviam eismui mieste. Ir visgi buvau neteisus.
Taip, dinamikos už mieto norėtųsi geresnės, bet tai – miesto automobilis. Mažas, su pakankama prošvaisa privažiuoti prie kelkraščio ir efektyvus. Nežiūrint į mažą galią, 125 Nm sukimo momentas, pasiekiamas nuo pirmų sūkių, lengvam ir mažiau nei toną sveriančiam automobiliui padeda eismo sraute ne tik neatsilikti, bet ir energingai pirmam startuoti nuo šviesoforo.
Ir netgi tą daryti su įjungtu „Eco“ režimu. O aš maniau, kad čia jis yra visiškai nereikalingas – tokiu atveju elektros variklio galia siekia vos 23 AG. Bet tai nei kiek netrukdė pajudėti greičiau už kitus, o šiuolaikiniais masteliais vertinant nedidelės 27,4 kWh talpos akumuliatorius ir maždaug 13 kWh/100 km siekiančios energijos sąnaudos leido vienu įkrovimu nuvažiuoti daugiau kaip 200 kilometrų mieste ir užmiestyje (mieste gamintojas žada net didesnį kaip 300 km atstumą).
11 898 eurai – tiek su kompensacine išmoka kainuoja „Dacia Spring“ (veiklos nuomos kaina – nuo 275 eurų). Iki šiol rinkoje buvęs pigiausias „Volkswagen e-Up“ atsieis net 7000 eurų daugiau. Žinoma, tokia nedidelė kaina – ne be kompromisų. Salone daug kokybės tikėtis neverta, bet visgi tokie baziniai patogumai kaip kondicionierius ar 7 colių multimedijos ekranas, yra.
O dar papildomai už 992 eurus galima užsisakyti iki 30 kW siekiantį įkroviklį – jei jau dažnai važinėsite už miesto, tokia įkrovimo galimybė nuolatine srove tikrai pravers. O naudojant namų elektros stotelę, jo akumuliatorių bus galima įkrauti mažiau nei per 5 valandas.
Ir dar greitai pasirodys „Spring Cargo“ versiją – į tokio dviviečio automobilio bagažinę tilps net 1100 litrų – įspūdingai daug, įvertinant, kad „Dacia Spring“ ilgis siekia vos 3,7 metro.
Daugiau apie naują elektromobilį „Dacia Spring“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.