„Apie šio kelio rekonstrukciją pradėta kalbėti prieš daugiau nei dešimtmetį, tačiau realūs atnaujinimo darbai pradėti praėjusiais metais, kai kelio rekonstrukcija startavo Utenos mieste. Kelias Vilnius–Utena yra svarbi jungtis tarp šalies sostinės, Utenos ir kitų Šiaurės–Rytų regiono vietovių, todėl jo atnaujinimui skiriame individualų dėmesį, kad nauju keliu nuo Molėtų iki Utenos vietiniai gyventojai bei tranzitinio transporto vairuotojai galėtų naudotis dar šių metų pabaigoje.

Pagal darbų specifiką bei atnaujinamos atkarpos ilgį šio kelio rekonstrukciją planuojama įgyvendinti rekordiškai greitai, vos per daugiau nei 10 mėnesių“, – pranešime cituojamas „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Kaip skelbia „Via Lietuva“, per 3 mėnesius kelyje Molėtai–Utena jau išardyta daugiau nei 55 tonos senos betono dangos. Išardytose kelio atkarpose intensyviai prasidėjo ir kiti darbai: kelyje jau įrengta daugiau nei 41 tūkst. kv. m kelio skaldos pagrindo bei patiesta daugiau nei 30 tūkst. kv. m šalčiui atsparaus sluoksnio.

Kelio nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcijos metu suplanuota kapitaliai sutvarkyti dvi eismo juostas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, pėsčiųjų takus ir modernų apšvietimą. Šioje kelio atkarpoje taip pat numatyta įrengti ir nuo gyvūnų migracijos apsaugančias tinklo tvoras bei horizontalius barjerus.

Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti ir papildomas kairiojo posūkio juostas.

Kelias Vilnius–Utena pastatytas 1979–1985 metais ir yra vienintelis iš betono blokų pastatytas kelias Lietuvoje, kuriuo per parą iš viso pravažiuoja netoli 9 tūkst. transporto priemonių.