Tokią poziciją „Volkswagen“ išsakė po to, kai šio mėnesio pradžioje žlugo derybos dėl bendradarbiavimo su „Renault“, skelbia „Reuters“.
Gamintojas žada daugiau dėmesio skirti pigių elektromobilių, kurie būtų skirti Europos rinkai, gamybai. Numatoma, kad tokių automobilių kaina svyruotų apie 20 tūkst. eurų, o pirmieji tokie elektromobiliai galėtų būti pristatyti jau 2027-aisiais.
Anot „Reuters“, gamintojas prakalbo apie ID.1 modelio gamybą, mat būtent jis galėtų būti artimiausias konkurentas Kinijos gamintojų siūlomiems automobiliams, kurie, atsižvelgiant į gamybos sąnaudas ir pardavimo kainą, yra 30 proc. pranašesni už Vakarų konkurentus.
„Volkswagen“ atstovai nurodė, jog kurdami minėtą modelį, stengsis išnaudoti vietinius resursus ir gamybos galimybes, kad sumažintų komponentų gabenimo kelius, o kartu būtų mažinama ir gamybos tarša.