Po variklio dangčiu – 2.5 TFSI benzininis variklis. Pagal NEDC metodiką išmatuotos vidutinės degalų sąnaudos – 8,1 litro benzino 100 km kelio, CO2 tarša – 189 gramai 1 kilometrui kelio.

Variklio judesį valdo 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė, o jį ratams paskirsto „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara.

Lyginant su įprastu Audi A3 sportback, galingojo RS 3 važiuoklė pažeminta 2,5 mm. Ir tai ne vienintelis skirtumas, glūdintis apatinėje automobilio dalyje. Pati važiuoklė sportiškai suderinta, priekinių ratų pakreipimą posūkiui užtikrina progresinis vairo stiprintuvas. Yra galimybė užsakyti važiuoklės standumą reguliuojančius adaptyvinius amortizatorius, kurie važiuoklės standumą reguliuoja arba automatiškai, priklausomai nuo kelio dangos ir eismo sąlygų arba pasirinkus vieną iš keleto galimų nustatymų variantų.

Taip pat galima užsakyti įspūdingus 19 colių ratlankius, pro kurių stipinus matyti šiurkščios sportiškos išvaizdos anglies pluošto stabdžių diskai.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją