Nors kitose Europos Sąjungos šalyse, kur taikomas šis nutarimas, automobilinėms kėdutėms bei paaukštinimams taikomos lengvatos, tačiau LR Seimas atmetė siūlymą šioms prekėms taikyti mokesčių lengvatą.
„Vairuojančius tėvelius užgrius nemaža finansinė našta, nes automobilinių kėdučių ar paaukštinimų kaina svyruoja nuo 60 iki 500 Lt, - sako Seimo narė Agnė Zuokienė. – Ir nors visi sutaria, kad vaikų saugumas turi rūpėti ne tik jų tėvams, bet ir valstybei, tačiau Seimas atmetė jam pateiktą kitų šalių patirtimi paremtą siūlymą šioms prekėms sumažinti pridėtinės vertės mokestį iki 9 proc.“.
Statistiniais duomenimis 2011 m. eismo įvykiuose žuvo 19 vaikų, iš kurių pusė važiavo automobiliuose, tačiau Vyriausybė iki šiol nebuvo pasiūliusi naujų priemonių, išskyrus skatinimą nešioti atšvaitus, vaikų saugumui užtikrinti. A. Zuokienės teigimu, valstybė pasirinko lengviausią kelią visą naštą už vaikų saugumą sukraudama ant tėvų pečių.
Seimo narė atkreipia dėmesį ir į Susisiekimo ministerijos vangumą informuojant gyventojus. Šis nutarimas aktualus dideliam skaičiui tėvų, nes daugelis vaikų 135 cm ūgį pasiekia tik 10-12 metų, tačiau tėvų mąstymą pakeisti gali būti sunku: „Juk visi iki šiol buvome įpratę, kad vaikai iki 3-4 m. amžiaus turi būti vežiojami kėdutėse, o vyresniuosius galima apsaugoti suaugusiems skirtu saugos diržu. Be to, kas paaiškins, kodėl pasirinktas 135 cm, o ne, pavyzdžiui, 130 cm ūgio limitas?“.
Seimo narės įsitikinimu, išsami informacinė kampanija prieš įsigaliojant naujam nutarimui būtų padėjusi šias problemas įveikti.
Vaikus vežti specialiose kėdutėse jau nuo 1981 m. privaloma Skandinavijos šalyse. Vokietijoje bei Austrijoje šios saugos priemonės privalomos vaikams, kurių ūgis yra iki 150 cm, t.y. iki apytiksliai 11-12 m. amžiaus. Šiose šalyse tėvams, perkantiems saugos priemones, taikomos kompensacijos. Didžiojoje Britanijoje PVM automobilių kėdutėms bei paaukštinimams yra sumažintas 5 proc.