Tradicinės reklamos nepasiekia pakankamai auditorijos

Anot įmonės „Vilniaus duona“ direktoriaus Artūro Kokoškino, įprastos produktų reklamos tradicinėje televizijoje jau kurį laiką nesuteikia norimų rezultatų – gyventojų įpročiai kinta, o laikas prie televizijos ekranų – vis trumpėja.

„Sukurti reklamą, kuri suktųsi televizijos eteryje – labai brangu. Tam reikia nemažos komandos, aktorių, technikos, skirtingų lokacijų. Tačiau esminius pokyčius savo komunikacijoje pradėjome supratę, kad tradicinės reklamos, deja, nepasiekia pakankamai auditorijos. Kai kurios mūsų reklamos televizijos ekrane sukasi jau daugybę metų, tačiau didelė dalis auditorijos – ypač iki 35 metų – jų nė nematė“, – teigia A. Kokoškinas.

„Vilniaus duona“ vadovas teigia, kad noras priartėti prie nutolusios auditorijos dalies ir tikslas papasakoti apie savo produktus paskatino eksperimentuoti.

„Supratome, kad tiek į savo produkciją – duonos gaminius, tiek į pačius reklaminius klipus reikia pažvelgti neįprastai ir drąsiai. Į partnerius pasitelkę vaizdo įrašų gamybos įmonę „CUT!Films“, jau sukūrėme klipus „Agotos“ sėklų duonos ir vaikiškos „Toste“ duonelės kampanijoms. Šie vaizdo įrašai – visiškai skirtingi ir pasakoja savitas istorijas, tačiau juos jungia kūrybiškumas ir produkto patrauklumas, kurio visuomet siekiame“, – pasakoja A. Kokoškinas.

Iki šiol stabdė kaina

A. Kokoškinas teigia, kad apie vaizdo įrašų naudą ir platesnes komunikacijos galimybes žinota seniai, tačiau imtis kurti video klipus atbaidydavo manymas, kad tai – brangi paslauga.

„Kaip ir daugelis verslų, turėję patirties su televizijos reklamomis, manėme, kad sukurti vaizdo įrašą bus brangu, o vieną įrašą juk panaudosime tik vieno produkto kampanijos metu. Šis mūsų požiūris pasikeitė, kai radome tinkamus partnerius. Matome, kad vaizdo turinio kūrimas gali būti nebrangus, juo galima papildyti įprastą komunikaciją, įtraukti vartotojus ir pasiekti platesnes auditorijas. Klipai smagūs, pristato duonos gaminius netipiškai ir originaliai, tad vaizdo įrašai ir toliau taps mūsų komunikacijos dalimi. Džiugina ir tai, kad su pasirinktais partneriais bendradarbiaujame ir tariamės tiek vaizdo įrašų kūrimo, tiek kampanijos planavimo klausimais“, – pasakoja įmonės vadovas.

Leidžia realiu laiku matyti rezultatus

„Vilniaus duonos“ vaizdo įrašus kūrusios įmonės „CUT!Films“ prodiuserė Rūta Račaitė tikina, kad vaizdo medžiagos įtraukimas į komunikaciją gerokai išplečia šios galimybes.

„Vaizdo medžiaga yra paprastas būdas suteikti komunikacijai dinamiškumo ir patrauklumo. Vaizdas tampa vis svarbesnis ir jau niekam ne paslaptis, kad įtraukiantis vaizdo įrašas sugeneruoja daugiau naudos nei tekstas. Vaizdo klipų įvairovė plati – jie gali būti animuoti, aiškinamieji, nufilmuoti kaip interviu ar įprasto formato video, o šiuolaikinės galimybės jau leidžia tai daryti gan nebrangiai “, – sako R. Račaitė.

Jos teigimu, būtent vyraujantis mitas apie vaizdo klipų kainą vis dar stabdo įmones nuo naujų komunikacijos formų naudojimo.

„Vaizdo klipą šiandien gali sukurti kiekvienas, turintis telefoną – vos keli paspaudimai, ir turite HD ar net 4K kokybės vaizdo turinį. Be to, naudojant vaizdo turinį soc. tinkluose, yra galimybė realiu laiku matuoti rezultatus, suprasti ar turinys sulaukia populiarumo, ką dar reikia patobulinti, ką, pavyzdžiui, su TV reklama galima daryti tik po kurio laiko, pasibaigus kampanijai“, – teigia R. Račaitė.