Anot LiMA valdybos pirmininko Lino Šiautkulio, šie metai itin gerai atskleidė marketingo svarbą versle, nes vartotojų poreikiams karantino metu susiaurėjus iki gyvybiškai svarbių, įprasti verslo modeliai staiga nustojo veikti, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Linas Šiautkulis

„Koronaviruso pandemija lėmė žaibišką visų įmanomų sričių skaitmenizaciją ir sukėlė rinkodaros departamentams didžiulį galvos skausmą, siekiant išlikti konkurencingais virtualioje erdvėje. Dėl to skaitmeninės rinkodaros kompetencijos tapo kritiškai reikalingos kiekvienam marketingo ekspertui, o jų taikymas – neatsiejama verslo dalimi“, – sako L. Šiautkulis.

Kursų išskirtinumas – praktinis įgytų žinių taikymas

Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos narė pasakoja, kad jau penkerius metus LiMA organizuojami kursai kasmet sulaukia didžiulio susidomėjimo, o atsižvelgus į vis augančią skaitmeninės rinkodaros svarbą, buvo nuspręsta praplėsti jų spektrą.

„LiMA DIGITAL kvalifikaciniai skaitmeninio marketingo specialisto kursai, kuriuos organizuoja LiMA, EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, išsiskiria savo praktiškumu. Jų programa yra sudaryta ne tik iš teorinių paskaitų su praktinėmis užduotimis – kursų dalyviai ruoš individualias užduotis, spręsdami realius savo darboviečių atvejus“, – teigia A. Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė

Ji priduria, kad šiemet, siekiant užtikrinti kursų dalyvių saugumą, visose sertifikavimo programose bus suteikiama galimybė mokytis gyvai arba nuotoliniu būdu.

Atvers skaitmeninės rinkodaros srities duris

LiMA DIGITAL kursų programos vadovo ir lektoriaus, mokymų namų „Edumint“ bendraįkūrėjo Domanto Širvinsko teigimu, šis kursas yra skirtas įgauti esmines žinias ir gebėjimus, reikalingus dirbti skaitmeninės rinkodaros industrijoje.

Domantas Širvinskas

„Kurdami programą įtraukėme svarbiausius ir aktualiausius įgūdžius, kuriuos privalo turėti kiekvienas skaitmeninio marketingo specialistas. Sėkmingai baigę kursus dalyviai mokės ne tik gebės kurti vaizdinį bei tekstinį turinį, bet ir dirbti su socialiniais tinklais, paieškos varikliais ar naujienlaiškiais. Turėdami šį kompetencijų rinkinį ir galintys tai įrodyti tarptautiniu sertifikatu, kursų alumnai gebės tvirtai žengti pirmuosius žingsnius rinkodaros srityje, plėsti atsakomybių spektrą ir užtikrintai kilti karjeros laiptais“, – tvirtina D. Širvinskas.

Pripažinimas tarptautiniu mastu

Martin Huisman, NIMA valdybos pirmininkas ir EMC valdybos narys pažymi, kad LiMA naudojamas sertifikavimo modelis Nyderlanduose taikomas jau daugiau nei 50 metų, o kursų pabaigoje dalyviams įteikiami diplomai – reikšmingą įtaką rinkodaros sektoriuje turintis rodiklis.

„Džiaugiamės galėdami jau penktus metus kartu su LiMA kelti šalies rinkodaros specialistų kompetencijas – iki šiol dirbome su LiMA A ir B kursais skirtiems marketingo specialistams ir vadovams. Tikimės, kad ilgametė NIMA patirtis organizuojant skaitmeninės rinkodaros kursus prisidės prie dar spartesnio marketingo ekspertų auginimo Lietuvoje ir Europoje“, – sako M. Huisman.

Martin Huisman

LiMA DIGITAL kursus pabaigusiam dalyviui bus suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas, tarptautiniu mastu pripažįstami NIMA DIGITAL diplomas ir EMC sertifikatas.

Daugiau informacijos apie tarptautinį LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo sertifikavimą rasite čia.