Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje. Kandidatų paraiškos bus vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus. Konkurso dalyviai, pretenduojantys tapti Metų marketingo vadovu(-e), paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingi(-os) už įmonės marketingo veiklas ir 2021 metų rezultatus.

„Praėjusių metų patirtis, išmoktos pandemijos pamokos, e-komercijos ir skaitmenio marketingo įsigalėjimas keitė marketingo sritį. Organizacijos vis labiau supranta, kad marketingas yra ne sąnaudos, o strategiškai svarbi funkcija ir pajamų šaltinis. Šis konkursas – puiki proga iliustruoti šį pokyti ir pažymėti jį rezultatų įvertinimu“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Pasak rinkimų komisijos narės, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovės, LiMA marketingo kursų dėstytojos dr. Linetos Ramonienės, marketingo vadovai dabar turi puikią galimybę šią poziciją užimti ilgam ir tapti dar svarbesniais organizacijos vystymuisi ir augimui, taip pakeičiant marketingo vaidmenį visiems laikams.

„2021-ieji mums parodė tikruosius lanksčius profesionalus, kurie geba prisitaikyti, laviruoti tarp pandemijos taisyklių ir būtinybės rodyti, kas esi, tarp gyventojų nuotaikų svyravimo ir noro burti veiksmui. Prisimename praėjusius metus kaip gerą laiką ir gėdijamės, kad šiek tiek burbėjome, todėl laimėtoją kviesiu šį apdovanojimą priimti kaip padėką sau. Už vertybinį stuburą, praktiškumo pojūtį ir mokėjimą stebinti kūrybiškumu“, – sako komisijos narė, agentūros „Budinti komunikacija“ vadovė Laura Bielskė.

Pretendentų paraiškų konkurso organizatoriai laukia iki balandžio 25 dienos. Kandidatus vertins komisija, sudaryta iš Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narių: „BPN Lietuva“ direktoriaus Lino Šiautkulio, „Orkla Care“ marketingo ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims, meno rinkodaros agentūros ARTCHANGE GLOBAL įkūrėjos Ornelos Ramašauskaitės, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovo Mato Pociaus, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovo Andriaus Milinavičiaus, verslininko, Žinių radijo laidos „Rinkodaros guru“ autoriaus Giedriaus Juozapavičiaus, NORD SECURITY marketingo vadovės, „Metų CMO'21“ Tomos Sabaliauskienės, TOPO GRUPĖ marketingo vadovės, „Metų CMO'20“ Raimondos Gudaitės.

Komisijoje dirbs ir kviestiniai nariai: „Metų komunikatorė’21“, komunikacijos profesionalė, agentūros „Budinti komunikacija“ įkūrėja Laura Bielskė, „Metų komunikatorius'21" viešajame sektoriuje, Vilniaus miesto savivaldybės Mero patarėjas strateginei komunikacijai Karolis Žukauskas, personalo valdymo profesionalų asociacijos (PVPA) direktorė Aušra Bytautienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, tarptautinių LiMA marketingo sertifikavimo kursų dėstytoja doc. dr. Lineta Ramonienė ir vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė.

Finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“, o konkurso nugalėtojas – gegužę įvyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT‘22“.

Taip pat laukiamos ir kolegų bei įmonės vadovo rekomendacijos, kuriomis kviečiama išreikšti pasitikėjimą savo marketingo vadovu. Daugiau informacijos apie konkursą ir anketas galima rasti čia.