Smalsu, kaip atrodo rinkodaros specialisto, dirbančio „Formulė1“, diena? Nežinote, kaip atskirti propagandą, išvalyti savo socialinį tinklą nuo kremliaus trolių? O galbūt esate darboholikas ir nežinote, kur šis gyvenimo būdas jus nuves? Apie visa tai ir gerokai daugiau laukia atvyksiančių į festivalį „Login“, kuris Vilniuje vyks jau kitą savaitę – birželio 2-3 dienomis, „Litexpo“ konferencijų centre.

Didžiausias inovacijų ir technologijų festivalis šiais metais bus išskirtinai gausus efektyvių, inovatyvių komunikacijos ir rinkodaros sprendimų, kuriuos pristatys visas būrys pripažintų šių sričių profesionalų ne tik mūsų šalyje, bet ir tarptautinėje erdvėje.

Festivalio vadovė Sandra Meškauskaitė – Stepšienė sako, kad kviesdami į „Login“ šių sričių asus siekia vieno ir svarbiausio – kad atėjusieji išgirstų aktualias ir pasiteisinusias šių dienų strategijas bei jas pritaikytų savo veikloje.

Sandra Meškauskaitė

Konferencijoje lauks „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas, kuris kalbės itin aktualia tema apie komunikaciją, kaip propagandos ir dezinformacijos įrankį.

„Good One“ direktorius Tomas Varnas pasidalins kūrybiškiausiais ir įdomiausiais rinkodaros paieškos sistemose (SEO, Google Ads ir kt.) atvejais, taip pat papasakos ir ką pats yra „prisidirbęs“ rinkodaros pasaulyje, o daugybės prestižinių apdovanojimų pelniusios agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius – apie prekės ženklų strategijas ir priežastis, kodėl jos ne visada veikia, neretai „nuguldamos“ stalčiuose.

Dar viena labai įdomi pranešėja – Dominyka Kukurytė, dirbanti rinkodaros ir partnerysčių specialiste „Formulė 1“, kuri papasakos ne tik kaip gavo norimą poziciją, kurios siekė tūkstančiai norinčiųjų, bet ir apie savo darbo kasdienybę su vienų garsiausių lenktynių organizatoriais ir partneriais bei kaip atrodo greičiausias reklamos plotas pasaulyje.

„SEB“ Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus skaitys pranešimą pavadinimu „Vienpusio eismo pabaiga komunikacijoje“, o apie reikšmingą marketingo pakraipą – neuromarketingą kalbės Eglė Čiuodarienė, skaitmeninės psichologijos specialistė.

Konferencijoje neabejotinai auditorijos dėmesį prikaustys Andrius Baranauskas, 13 metų dirbęs telekomunikacijų bendrovėje „Tele-2“, šiandien reputacijos įmonės „Winning Media Group“ vadovas, kuris dalinsis naujausiomis komunikacijos tendencijomis.

Pilnas sales žiūrovų renkantis rinkodaros specialistas, įspūdingų reklamų kūrėjas, renginių organizatorius, didžėjus Tomas Ramanauskas šiais metais palies labai svarbią ir aktualią temą: „Susivarymas: kaip nepertraukiamas darbizmas mus sudegins“.

Arijus Žakas, „SOMA Agency“ vadovas, pasidalins, kaip keitėsi rinka bei kliento ir agentūrų bendradarbiavimas. Šarūnas Sakalauskas, „Httpool“ vadovas Lietuvoje, kalbės apie ypatingai aktualią temą, kuri skamba taip: „Išvalykime socialinius tinklus nuo kremliaus trolių“.

Vytauto Valantavičiaus, „Salesforce“ projektų vadovo, pranešimas bus skirtas norintiems geriau perprasti šiandienos e. komercijos marketingo taisykles. Rinkodaros ekspertas ir konsultantas Girts Polis skaitys pranešimą apie inovacijų svarbą ir jų diegimą rinkodaros specialistų darbe, šiems dirbant su šiandieniniu verslu.

„Adform“ pardavimų vadovas Tautvydas Gelumbickas ir „Open Agency“ Strategijų ir inovacijų vadovas Vainius Bražėnas LOGIN dalyviams paruošė pranešimą tema „Automatizuota | Personalizuota | Pamatuota. Digital komunikacijos transformacija offline prekyboje“.

„TikTok“ gerbėjams būtų nuodėmė praleisti „TikTok“ klientų partnerio Amito Vaghasiya pranešimą apie tai, kaip sukurti geriausią turinį šioje platformoje.

„Login“ kasmet toks pats ir kitoks! Su visu pranešėjų sąrašu galite susipažinti čia. Jau galite susiplanuoti programą čia, o dar neturintys bilietų juos gali įsigyti čia.

Šiais metais dalyvių laukia net 150 pranešėjų keturiose turinio salėse – „LOGIN Progress Makers powered by SEB“, „LOGIN Trailblazers powered by Salesforce“, „LOGIN Visioners powered by PIGU.LT“ ir „LOGIN Innovators powered by Schneider Electric“.