„Matome, kad Lietuvoje vis daugiau B2B verslų didina investicijas į marketingą ne tik ryšių palaikymui, bet ir efektyvumo didinimui. Dėmesys skaitmenizacijai, duomenims, ir dirbtinio intelekto panaudojimas tampa ne tik B2C, bet ir B2B marketingo prioritinėmis sritimis. Dalinimasis žiniomis, įžvalgomis bei tendencijomis yra neatsiejama stiprios verslo bendruomenės dalis, kuri skatina verslo augimą. Džiaugiamės, galėdami prisidėti“, – teigia renginio generalinio rėmėjo „CapitalBox“ vadovas Mantvydas Štareika.

Mantvydas Štareika

Į klausimus kaip adaptuoti B2B strategiją 2024-tiesiems, kurti tvarų santykių marketingą, pasiekti naujus verslo klientus bei išlaikyti esamų lojalumą dviejų dienų konferencijoje atsakys net 11 profesionalų.

Konferenciją atidarys B2B marketingo agentūros „We are marketing“ partneris Julius Kaknevičius, pasidalindamas, kaip efektyviai sudėlioti B2B marketingo strategiją 2024-iems metams. Socialinio tinklo „LinkedIn“ B2B automatizavimo ir susisiekimo galimybes atskleis „Venudu“ lektorius ir konsultantas Darius Gerulis, o „Flowspece“ bendraįkūrėja ir marketingo vadovė Ieva Dvilinskienė pasidalins savo patirtimi, ko galima pasimokyti iš startuolio B2B marketingo sprendimų.

Dirbtinio intelekto reguliavimą ir kitus teisinius iššūkius B2B partnerystėse aptars „TGS Baltic“ partneris, technologijų industrijos grupės vadovas Mindaugas Civilka. „Vesta Consulting“ vyresnioji tvarumo konsultantė Audronė Alijošiutė-Paulauskienė atkreips dėmesį į marketingo vaidmenį tvarumo kontekste ir kaip teisingai įgalinti tvarumo kryptį. Apie tai, kaip kurti šiltas ir efektyvias žinutes B2B pardavimuose, pasakos „We are marketing“ partnerė Jorė Astrauskaitė.

Antrąją renginio dieną „CapitalBox“ marketingo vadovė Viktorija Ratomskė atskleis, kaip „affiliate marketing“ gali padėti B2B verslams pasiekti dar geresnius rezultatus, o „Kesko Senukai Digital“ lojalumo projektų vadovė Sandra Fleišer pasidalins, kaip pasitelkti B2B partnerystes nuosavai lojalumo programai.

„Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus atsakys, kodėl svarbu suprasti kaip vartotojai prekės ženklą atranda pirmą kartą. Kas svarbu B2B marketingo analitikoje ir į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkant, stebint ir interpretuojant B2B marketingo ir pardavimų duomenis kalbės „NordPass“ pajamų augimo vadovė Ina Bielskė. O „Rekūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas apžvelgs, kaip ir kada pasitelkti renginį kaip B2B marketingo priemonę bei kokios laukia renginių tendencijos.
Renginį organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.

Dviejų popiečių renginys internetu „B2B marketingas’24“ vyks vasario 21–22 dienomis. Daugiau informacijos čia.