Donato Montvydo vadybininkas Martynas Tyla tikina, kad įvaizdiniame Lietuvos pristatymo filmuke Eurovizijoje „Lietuvos rytas“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ atsirado atsitiktinai.

Kiekviena šalis dalyvaujanti Eurovizijoje gauna nepilną minutę eterio laiko, per kurį pristato tiek savo atstovą, tiek pačią šalį. D. Montvydas nusprendė atkreipti dėmesį į tai, kad Lietuva – krepšinio šalis. Euroviziniame filmuke jis mušinėja krepšinio kamuolį apsirengęs „Lietuvos ryto“ apranga, o salėje fone matyti „Lietuvos geležinkelių“ reklaminės iškabos.

Atlikėjo vadybininkas M. Tyla neslepia, kad dėl to sulaukė nemažai pasipiktinimo, bet sako specialiai nesiekęs nieko reklamuoti. „Labai paprastas dalykas: švedai atsiuntė mums sąrašą, kur nori filmuoti, o jame buvo parašyta, ne toliau nei 25 kilometrai nuo sostinės. Nebuvo laiko galvoti, kur būtent filmuoti, ką rengtis. Reikėjo greitai susiorganizuoti salę, greitai nufilmuoti, taip ir padarėme. Neslėpsime to, kad Donatas vilnietis, bet šiuo atveju čia nebuvo jokių simpatijų ar antipatijų nei „Lietuvos rytui“, nei „Žalgiriui“ ar kokiam „Neptūnui“. Nepykite, mielieji, nespėjome galvoti apie tai, kaip reklamuoti Lietuvos rinktinę, - sako jis.

„Labiausiai Eurovizijoje išlošė „Lietuvos rytas“ ir „Lietuvos geležinkeliai“. Iš tiesų tai turėjo būti užblurinta, kodėl Eurovizija to nepadarė, aš nežinau. Morališkai tegu būna jie atsakingi“, - sako M. Tyla.

M. Tyla. Labiausiai Eurovizijoje išlošė „Lietuvos rytas“ ir „Lietuvos geležinkeliai“
© Stop kadras
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją