Reklamos festivalis „Adrenalinas" daugelį metų kūrybininkams ir visai reklamos industrijai asocijavosi su geriausių darbų apdovanojimų ceremonija – dideliu šou, kurio metu paskelbiami ir apdovanojami geriausi reklamos darbai, išrenkamos geriausios metų agentūros – ir, be abejo, su dideliu vakarėliu, didele švente bei iki paryčių Vilniaus senamiestyje girdimais kūrybininkų balsais.

Tačiau pastaraisiais metais akcentas nuo vakarinės dalies perkeliamas į dienos renginį – į festivalinę konferenciją, skirtą pasisemti kūrybiškumo, išgirsti naujų minčių, ir, žinoma, susitikti kolegas ir bendraminčius. „Ir dienos metu švęsti galima!", - pranešime žiniasklaidai teigia KOMAA direktorius Gintaras Šeputis. „Adrenalino“ festivalis – tai reklamos šventė, tačiau šventė profesine prasme – kuriai praėjus ryte galvą skauda ne nuo pagirių, o nuo daugelio naujų idėjų ir šviežio įkvėpimo".

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) reklamos festivalio „Adrenalinas" metu antrus metus rengia kūrybingumo konferenciją „ADfest". Virš 40 pranešėjų ir diskusijų dalyvių, skirtingos patirtys ir formatai, ne tik reklamos, bet ir susijusių kūrybinių industrijų profesionalų pranešimai, diskusijos, pokalbiai, taip pat akcentuojama festivalinė (bendravimo) nuotaika – tikimasi pritrauks 400 dalyvių. Festivalio įkūrėjos ir vienos iš organizatorių KOMAA, direktorius G. Šeputis teigia, kad pernai metų renginys buvo labai gerai įvertintas tiek pranešėjų, tiek dalyvių. „Šiais metais ketiname dar aukščiau pakelti kokybinę renginio kartelę", – papildo LiMA direktorius Gintautas Kučas.

„Pernai, kaip rodo dalyvių apklausos, mums pavyko sukurti festivalio atmosferą, pasiekti, kad dalyviai ne tik gautų profesinių naujienų, pasisemtų įkvėpimo, bet ir turėtų unikalių patirčių", – teigė G. Kučas. „Mums tikrai rūpi profesionalioji didžiausia komunikacijos rinkos šventės pusė, bet nemažiau svarbu sukurti pozityvią atmosferą, skirtą apžvelgti visą kūrybinių industrijų sektorių" – atkreipia dėmesį G. Šeputis.

Konferencijos pagrindinis akcentas Emma'os Wiseman, Pasaulinės kūrybinės reklamos agentūros „Wieden+Kennedy Amsterdam" strategijos direktorės, pranešimas apie globalių prekės ženklų iššūkius ir tendencijas šiuolaikinėje komunikacijoje. Didžiojoje salėje taip pat girdėsime populiarių reklamos ekspertų Tomo Ramanausko, Tomo Bartninko ir Viktoro Bachmetjevo įžvalgas. Taip pat numatoma vieša ekspertų ir politikų diskusija Lietuvos įvaizdžio ir reklamos draudimo klausimais. Diskusiją moderuos Mindaugas Lapinskas.

Tačiau, kaip ir pernai, žiūrovų laukia nemažas pasirinkimo iššūkis. Pernai ypač gerai vertintoje kūrybinių sprendimų (trumpų 8 minučių pranešimų) zonoje matysime režisierę Dalią Ibelhauptaitę, mados dizainerį Serge Gandžumian, menininką Evaldą Jansą, fotografus Tadą Kazakevičių ir Liną Fisheye, filmų prodiuserį Kęstutį Drazdauską, Teslą Gigafactory virtualaus projekto kūrėją Žilviną Leščinską, STT komunikacijos atstovę Jurgitą Razmytę su projektu „Grotelės už kyšį" ir dar virš dvidešimties pranešėjų. Visų temų tikslas pateikti inovacijas komunikacijoje ir/arba kūrybinius sprendimus bei įkvepiančius atvejus. Dalyviai galės susipažinti su konkrečiais kampanijų pavyzdžiais, bus pateikiama daug praktinių patarimų reklamą kuriantiems specialistams.

„ADfest" renginio programoje numatyta ir patyrusių profesionalų zona, kurioje vyks apvalūs stalai – pokalbiai prie arbatos apie reklamą. Juose pakvietėme dalyvauti rinkos profesionalus, psichiatrus, psichologus, blogerius ir net Europos reklamos standartų aljanso asociacijos (EASA) atstovę. Artūras Olšauskas kartu su rinkos profesionalais planuoja iš profesinės pusės analizuoti reklamas, kurios laimi vartotojų tyrimus, kūrybiškumo festivalių apdovanojimus ir užsakovų biudžetus. Paulius Rymeikis ketina interaktyviai aptarti įmonių socialinės reklamos bei socialinės atsakomybės projektus. G. Šeputis kartu su kviestiniais psichologais, psichiatru ir etikos kodekso specialiste ruošiasi aptarti reklamos psichologiją. „Pokalbiai prie arbatos turėtų būti įdomūs ne tik kūrėjams, bet ir agentūrų vadovams, strategams, rinkodaros vadovams, prekės ženklų vadovams bei kitiems rinkodaros specialistams", – atkreipia dėmesį G. Šeputis.

Konferencijoje „ADfest" veiks ir konkursinių darbų paroda. Šiemet auditorijai suteikiama galimybė susipažinti ir pamatyti geriausius šių metų „Adrenalino" konkurse nominuotus darbus. Nominuotų darbų trumpieji sąrašai bus pristatomi auditorijai dar iki apdovanojimų ceremonijos. Šiemet renginio metu antrą kartą bus rengiamas socialinės reklamos konkursas, kuriame pasirinktam socialiniam projektui reklamos kampaniją kurs jaunieji kūrybininkai – šiemet jis rengiamas kartu su reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius".

Reklamos festivalio „Adrenalinas" kūrybingumo konferencija „ADfest" vyks birželio 9 dieną Menų spaustuvėje. Planuojama, kad renginys pritrauks virš 400 dalyvių. Išankstinius bilietus įsigyti galima čia.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją