Šiai reklamai agentūra turėjo nemažą biudžetą – dažnai lietuviškos įmonės tiek lėšų kampanijoms neskiria. „Biudžetas, kurį turėjome, tikrai įprastas kitiems prekės ženklams, o mums – ne, nes jis didesnis nei Lietuvos klientai yra linkę sau leisti, kurdami kampanijas, susijusias su vaizdo turiniu“, – aiškina prekės ženklo „Wide Wings“ vadovas A. Kisielius.

Visgi, nepaisant didesnio biudžeto, reklamos kūrimas nebuvo lengva užduotis, nes treniruočių startuolis domisi nelietuviška auditorija, o agentūra siekė sukurti Niujorko ir Šveicarijos alpių vaizdus.

„Reklaminis klipas skirtas užsienio auditorijai – daugiausia amerikiečiams. „Lympo“ turi ambiciją būti sporto klubu be fizinių sienų – kaip pasaulinė taksi kompanija „Uber“, kuriai nepriklauso nei vienas automobilis ar daugiausia svečių apgyvendinantis „Airbnb“, puikiai veikiantis ir be realių pastatų.

„Lympo“ – vienija daug trenerių, bet fizinių sporto salių neturi. Žmonės sportuoja individualiai. Tam, kad galėtume tai papasakoti, norėjome perteikti tarptautiškumą, turėdami omenyje, kad visa reikia parengti Lietuvoje. Tai buvo kūrybinis iššūkis – beveik viskas filmuota čia, naudojantis tomis vietomis, kurias turime. Labiausiai nustebinsime lietuvius, nes parodome kiek kitokią šalį“, – pasakoja jis.

Kūrybos studija „Wide Wings“ sako susidūrusi su nemažai iššūkių, kol filmavo reklamą lietuviškam treniruočių startuoliui – sunkiausia buvo sukurti įspūdį, kad veiksmas vyksta kitose šalyse.

„Kaip Lietuvoje įtikinamai atvaizduoti visiškai skirtingas pasaulio šalis – tai buvo didžiausias iššūkis, lydėjęs mus viso projekto metu. Po intensyvių paieškų, Kėdainių fosfogipso karjere radome Šveicarijos Alpes, o Vievyje esančią gamyklą pavyko paversti futbolo treniruočių vieta. Tiesa, kelionės į Londoną neišvengėme. Miestais milžinais ir dangoraižių panoramomis vis dar turtingesni anglai, todėl filmavimo komanda išvyko užfiksuoti kelių kadrų ir į Didžiąją Britaniją.

Aktorius, turėjęs suvaidinti krepšinio žaidėją, nėra didelis krepšinio gerbėjas. Todėl, norėdami tikroviško kadro, filmavimo aikštelėje aktorių pamokėme, kaip tiksliai laikyti ir mesti kamuolį, tarsi jis ilgus metus būtų žaidęs krepšinį“, – kalba A. Kisielius.

Pasak „Wide Wings“ atstovo, reklamai subūrė minią žmonių: „Turėjome labai didelę kūrybinę kompaniją – ne tik aktorius, bet ir savanorius, kurie dalyvavo masiniuose filmuose, kai reikėjo sirgalių. Nelengva buvo sukoordinuoti, vyko daug judesio. Tai mums neįprasta.“

Dauguma reklamoje pasirodžiusių aktorių yra lietuviai, tik keli žmonės – iš užsienio. „Įvairios aktorių tautybės irgi kurią jausmą, kad reklamos vieta – Vakarai. Tačiau iš tiesų tik trys aktoriai reklamoje yra svetimšaliai: vaikinas, žaidžiantis futbolą, yra azijietis, krepšinio žaidėjas – Kongo Demokratinės Respublikos gyventojas, o mergina, bėganti reklamos pradžioje, rusų kilmės baleto šokėja. Visi kiti žmonės – mėgėjai ar profesionalūs aktoriai iš Lietuvos, besifilmuojantys užsienio reklamose.“

Anot A. Kisieliaus, startuolio „Lympo“ reklama žavi ne tik savo profesionalumu, kartu ji pasakoja įdomią istoriją.

„Tai ne 30 sekundžių reklama, o netgi 2 minučių. Masinio skubėjimo laikais gana ilga trukmė – rizikingas sprendimas. Panaudota dramatinė struktūra padeda išlaikyti žiūrovo dėmesį iki galo.

Be to, scenai, kurioje vyksta futbolo varžybos, pakvietėme nusifilmuoti profesionalių futbolininkų komandą ir licencijuotą futbolo teisėją. Taip pavyko nufilmuoti įtaigesnes emocijas, kurios ir verda varžybų metu. Norėdami išgauti kinematografiškus kadrus, iš Anglijos parsigabenome anamorfinius objektyvus“, – teigia kūrybos studijos atstovas.

Komunikacijos specialistas A. Kisielius sako, kad ši istorija apie kiekvieną iš mūsų: „Daugelis sportuojančių nesame laimėję aukštų sportinių trofėjų. Gali būti, kad, nors mėgstame važinėtis dviračiu, taip niekada ir nesudalyvausime „Tour de France“. Tačiau vien tai, kad stengiamės sportuodami įveikti patys save, mums leidžia vadintis čempionais – tai esminė reklamos žinutė.“