Reklamoje, pasitelkus daugiau nei pusšimtį meno kūrinių iš MO muziejaus kolekcijos, trumpai papasakojama pasaulio susikūrimo, gyvavimo ir galbūt net galimos ateities istorija.

Reklamos idėjos ir scenarijaus autorius Tomas Ramanauskas pasakojo, kad jie, kartu su muziejaus įkūrėjais dėliodami strategiją, buvo sutarę dėl fundamentalaus dalyko – muziejus bus pateikiamas kaip toks, kuris laukia visų žmonių, nepriklausomai nuo jų išsilavinimo mene lygio.

„Tai pasitvirtinus nesame apriboti, ką kalbame, jei laikomės šio svarbiausio dalyko, kad tai, ką darome, pataiko į tą strateginę ašį. Mes norime pasakyti, kad iš MO muziejaus kūrinių tu net gali susidėlioti visą pasaulio istoriją, nes jų tiek daug, labai ir įvairių ir jie aktualūs ne tik meno žinotojams“, – pasakoja T. Ramanauskas.

Kuriant šią reklamą agentūra „New!“ bendradarbiavo su garso įrašų studija „Dropaudio“.