„Nauja vartotojų karta kelia dar aukštesnius reikalavimus siūlomam asortimentui ir produktų kokybei. Vis svarbesnė darosi jų kilmė bei gamybos procesų atsekamumas, kuris ir sąlygoja produktų kokybę. Nors vartotojų apklausos rodo, jog „Vilniaus paukštynas“ Lietuvoje yra žinomiausias tarp visų mėsos prekės ženklų, atliepdami į kintančius poreikius, keičiamės ir mes. Vartotojams pristatome atnaujintą „Vilniaus paukštyno“ asortimentą naujose pakuotėse, kurios geriau atspindės mūsų prekės ženklo vertybes bei išskirtinumus“, – pranešime cituojamas AB „Vilniaus paukštynas“ generalinis direktorius Darius Gudačiauskas.

Kaip jis pasakoja, atnaujinant prekės ženklą, iš esmės peržiūrėtas siūlomas asortimentas. „Vis daugiau vartotojų ieško sveikatai palankesnių produktų. Atsižvelgdami į tai, per pastaruosius metus susitelkėme į užaugintos be antibiotikų vištienos gamybos didinimą ir vartotojams siūlysime „Vilniaus paukštyno“ prekės ženklu pažymėtą užaugintą be antibiotikų šviežią vištieną. Tai išskirtinė produkcijos gamybos linija, užtikrinanti, kad visą auginimo laiką mėsiniai viščiukai nesirgo ir nebuvo gydyti antibiotikais“, – sako D. Gudačiauskas, kuris taip pat atkreipia dėmesį, kad antibiotikai, remiantis Europos Sąjungos ir gyvūnų gerovės reikalavimais, naudojami tik esant būtinybei, o galutiniame produkte, negali būti ir nėra jokių antibiotikų likučių.

Jis teigia, kad pastaruosius kelerius metus įmonė susitelkė į paukštidžių atnaujinimą, modernių auginimo technologijų diegimą, dar aukštesnio lygio gyvūnų gerovės užtikrinimą. „Valdome gamybos grandinę „nuo lauko iki stalo“, kuri apima ir vienadienių viščiukų perinimą, mėsinių viščiukų auginimą bei jiems skirto lesalo iš Lietuvos ūkininkų supirktų grūdų gamybą. Esame pirmieji Baltijos šalyje, išbandę natūralų viščiukų perinimą ant kraiko, kuris sąlygoja dar geresnį viščiukų sveikatingumą ir aukštesnio lygio jų gerovę. Natūraliai stipriname viščiukų imunitetą, tai padeda išvengti ligų ir užauginti juos be antibiotikų. Padarytas didžiulis įdirbis ir šiandien pilnai galime patenkinti vartotojų poreikius, renkantis užaugintą be antibiotikų lietuvišką vištieną“, – pasakoja „Vilniaus paukštyno“ vadovas.

Vartotojų apklausos rodo, kad jie vištieną vertina už tai, jog ši mėsa yra lengvai ir greitai paruošiama. Todėl, kaip pasakoja D. Gudačiauskas, atnaujinant „Vilniaus paukštyno“ prekės ženklą, ieškota, ką naujo pasiūlyti, kad vartotojams dar labiau būtų palengvintas jos paruošimas.

Jis išskiria ir tai, kad po atnaujinimo visos „Vilniaus paukštyno“ prekės ženklu pažymėtos pakuotės bus draugiškos aplinkai. „Tvarumo užtikrinimas yra viena iš mūsų organizacijos strateginių krypčių. Didžioji dalis mūsų produkcijai naudojamų pakuočių buvo perdirbamos, o su „Vilniaus paukštyno“ prekės ženklo atnaujinimu – pilnai pereiname prie perdirbamų pakuočių“, – sako AB „Vilniaus paukštynas“ generalinis direktorius D. Gudačiauskas.

Praėjusią savaitę „Maxima“ parduotuvėse pasirodė „Vilniaus paukštyno“ šviežios vištienos produktai naujose pakuotėse, artimiausiu metu jomis pasipildys ir kiti Lietuvos prekybos tinklai. Paraleliai jau atnaujinamos ir marinuotų produktų bei rūkytų ir virtų gaminių pakuotės. Planuojama, kad „Vilniaus paukštynas“ pakuotes pilnai atnaujins iki kitų metų pavasario.