Apie „Twitter“ buvo pradėta kalbėti kaip apie socialinių tinklų „kokteilių vakarėlį“. Tai vieta, kurioje žmonės gali „pasileisti plaukus“, dalintis mintimis visomis temomis, be to, būti labiau išdykę nei kitose platformose, skelbia adweek.com.


Šiomis dienomis „Facebook“ užkrautas mūsų tėvų paskyromis, kuriose jie pasidalina per daug informacijos, tiesa, „LinkedIn“ pakito mažai, išlaikė bendrąsias savybes ir liko oficialesnė platforma. Savo ruožtu „Instagram“ karaliauja vaizdinis turinys ir, žinoma, influenceriai (liet. nuomonės formuotojas).

Socialinis tinklas „Twitter“ išliko toks, koks yra. Būtent dėl to platforma švenčia savo individualumą ir skelbia kampaniją „Me on „Twitter“ (liet. aš tviteryje), kurią sudaro 31 socialiniame tinkle parašyta žinutė, dar kitaip vadinama „tweet“.



Ši kampanija itin paprasta, nes visi lauko reklamai skirti pranešimai niekaip nekoreguoti, tiesiog įrėminti ir pakabinti Niujorko bei San Fransisko metro stotyse. Tačiau iškaboms pasirinktos būtent tos žinutės, kuriose vartotojai sugretina savo patirtis tviteryje ir kituose socialiniuose tinkluose. Žinoma, pabrėždami, kad „Twitter“ yra geriau.

Vartotojų žinutės, iškabintos metro, yra išties linksmos, nes žmonės patys vaizduoja, kaip jie jaučiasi skirtinguose socialiniuose tinkluose. Pavyzdžiui, komikė Sarah Cooper pasidalino dviejų žirgų nuotraukomis, pabrėždama, kad pirmasis, susikaupęs, stilingas ir puošnus, atitinka ją „Instagram“, o kvailai išsišiepęs – „Twitter“.

Kitas vartotojas sulygino save „Twitter“ ir „LinkedIn“ paskyrose. Pirmoje nuotraukoje vaizduoja murzinus, pievoje dūkstančius šunis, gretimoje – gražiai papuoštus ir rimtus augintinius.



Tiesa, kampanijoje galima rasti ne tik per nuotraukas išreikštų patirčių socialiniuose tinkluose. Tviteris panaudojo ir paprastas žinutes. Norėdami palaikyti idėją, „Twitter“ pradėjo sekti visus žmones, kurių pranešimus pasirinko savo kampanijai.