„Per ilgus metus mūsų sukurti prekiniai ženklai tapo itin vertingu įmonės turtu. Nuolat ieškome būdų, kaip galėtume dar labiau sustiprinti jų pozicijas dinamiškos rinkos sąlygomis. Todėl džiaugiamės šia nauja partneryste ir tikime, kad ji duos puikių rezultatų“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas.

Operatorius ir toliau tęs bendradarbiavimą su ilgamečiu partneriu, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Pastarieji dirbs kurdami ir plėtodami „Tele2“ bei „Pildyk“ prekinius ženklus.

Tai nėra pirmas kartas, kuomet operatorius nusprendžia dirbti su dviem agentūromis. Praėjusių metų kovą paskelbusi viešųjų ryšių agentūros konkursą, „Tele2“ pasirinko dirbti su dviem komunikacijos agentūromis – „Publicum“ ir „Vipcommunications“.

Operatorius yra vienas didžiausių reklamos užsakovų šalyje. „Tele2“ reklamos nuolat patenka į įsimintiniausių topus, o pristatomi projektai laimi prestižinius apdovanojimus.

Praėjusiais metais operatoriaus sukurta 4G meninė instaliacija buvo apdovanota dizaino ir reklamos pasaulyje labiausiai vertinamu „D&AD“ apdovanojimu – grafito pieštuko statulėle. Šis muzikos projektas taip pat iškovojo aukso statulėlę kūrybiniame festivalyje „Ciclope“, o Niujorke vykusiuose ADC apdovanojimuose pelnė sidabrą.

Be to, šiemet pristatyta „Laisvo interneto“ reklama su skraidančiu namu pateko į festivalio „Kanų liūtai“ kandidatų gauti apdovanojimą sąrašą.