„Vietoj to, kad bandytumėme įtikti visiems tik skaniomis ir jaukiomis „Facebook“ ar „Instagram“ nuotraukomis, mes nusprendėme kiek įmanoma labiau išsiskirti savo idėjomis. „Sucré“ kepinių namai unikalūs, kiekvienas mūsų lankytojas unikalus, tad ir įrašuose slepiasi išskirtinės žinutės. Be to, ir kiekvienam savo gaminiui suformuojame vis kitokį charakterį,“ – sprendimą pranešime žiniasklaidai komentavo įmonės marketingo vadovė Natalija Kurganovė.

Kiekvieną mėnesį komunikacijai pasirenkamas vis naujas filmas, kuriuo remiantis kuriami tekstai ir nuotraukų kompozicijos įrašams „Facebook“ bei „Instagram“ tinkluose.

„Fotografuojame tik juostiniu fotoaparatu, tai turi tam tikrą siurprizo žavesį. Rašant naudojame pasirinktų filmų nuotaiką, patinkančias – reikšmingas frazes bei atributiką. Be noro gražiai parodyti „Sucré“ produkciją, siekiame klientams dovanoti ir puikių filmų rekomendacijų“, – dalinosi „LookOkNow“ duetas, kuriantis „Sucré“ kepinių namams komunikaciją socialinėje medijoje.

Pasak jų, pradėjus naująją komunikaciją teko susidurti su iššūkiais ieškant balanso tarp kūrybiškumo ir gerbėjų įtraukimo, tačiau pastarųjų mėnesių rezultatai rodo, jog idėja prigijo ir naujas turinys tapo stebimas: bendras pasiekiamumas auga sulig kiekvienu mėnesiu, nors įmonės investicijos į reklamą nepakito.

„Daugiausia dvejonių kėlė, ar auditorija supras ir priims kepyklėlėms ir desertinėms nebūdingą stilistiką. Vis dar mėginame atrasti geriausią būdą, kaip skaniai, kūrybiškai, bet ir suprantamai perteikti mintį. Juk neretai drąsios ir meniškos idėjos pasmerktos žlugti Lietuvoje. Visgi džiugu, jog keičiantis vartojimo kultūrai, keičiasi ir žmonių noras vizualinei medžiaga“, – dalinosi N. Kurganovė.

„Sucré“ prekės ženklas priklauso įmonei UAB „Biržų duona“.