Gegužės 30 dieną Vilniaus „Tech parke“ vyko didžiausias metų ryšių su visuomene renginys „PR Impact Awards 2019“. Konkurso metu paskelbti komisijos ir publikos įvertinti geriausi metų komunikacijos projektai. Metų agentūromis tapo „Idea Prima“ ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.
Iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai. Tradicines apdovanojimų kategorijas šiemet papildė naujos nominacijos „Darbdavio komunikacija“, „Paramos projektų komunikacija“ ir „Metų komunikatorius“.
Paraiškas vertino 9 tarptautinės komisijos nariai, patyrę ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertai. Šiemet savo mėgstamiausią komunikacijos projektą galėjo rinkti renginio svečiai, balsuodami specialiai tam skirta programėle.
Metų projektais „PR Impact Awards 2019“ konkurso kategorijose buvo pripažinti šie projektai:
Publikos balsas:
„Idea Prima“ – „Jonas Basanavičius grįžta į Vilnių“ (Jonas Basanavicius is coming back to Vilnius)
Geriausias renginys:
„Kelionių draudimo lauko renginys Vilniuje – Guliveryje“ (Travel insurance outdoor event in Vilnius – Gulliver) – „Gjensidige“, Lietuva
Geriausias NVO komunikacijos projektas:
„Sidabrinė linija“ – „Žmogui reikia Žmogaus“ (The Silver Line – People need People) – „M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas“ (MC Charity Foundation), Lietuva
Geriausia integruotos komunikacijos kampanija:
„Kelionių draudimas pagal jus. Ne per didelis, ne per mažas“ (Travel insurance according to you. Not too big, not too small) –„Gjensidige“, Lietuva
Geriausias viešojo sektoriaus komunikacijos projektas:
„440 Vilniaus universiteto gimtadienis“ (440th birthday of Vilnius University) – Vilniaus universitetas, Lietuva
Geriausias korporatyvinės komunikacijos projektas:
Šioje kategorijoje skirta tik trečia vieta, kurią užėmė „REKVIEM.LT“ – „REKVIEM: nacionalinė laidojimo paslaugų sistema“ (REKVIEM: national funeral service system (14), Lietuva
Geriausias darbdavio komunikacijos projektas:
„Naujos kelionės pradžia“ (The beginning of a new journey) „ERDA Group“, Latvija
Geriausia nuomonės formuotojų ir virusinė kampanija:
„Sostų karai“ sklinda“ (Game of Thrones Goes Viral) – „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, Lietuva
Geriausias skaitmeninės komunikacijos projektas:
„PETCITY | AMBASADORIAI“ – „Idea prima“, Lietuva
Geriausias vidinės komunikacijos projektas:
„Amžius nesvarbu“ (#AgeDoesNotMatter) – „Rimi Lithuania“, Lietuva
Geriausios socialinės atsakomybės projektas:
„Swedbank“ finansinė laboratorija“ (Swedbank Finance Lab) – „Swedbank“ ir „Integrity PR“, Lietuva
„Švarus vairuotojas“ (Clean Driver) – „Švaros broliai“ ir „Lietuvos policija“, Lietuva
Geriausios inovacijos komunikacijoje projektas:
„Swedbank“ financinė laboratorija“ (Swedbank Finance Lab (19) – „Swedbank“ ir „Integrity PR“, Lietuva
Geriausia paramos projektų komunikacija:
„Tavo dainų ir šokių festivalis tavo telefone“ (YOUR Song and Dance Festival on YOUR Phone!) – „MRS grupa Squalio“, Latvija
Metų agentūromis tapo dvi – „Idea Prima“ ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“
„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.