Iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai. Tradicines apdovanojimų kategorijas šiemet papildė naujos nominacijos „Darbdavio komunikacija“, „Paramos projektų komunikacija“ ir „Metų komunikatorius“.

Paraiškas vertino 9 tarptautinės komisijos nariai, patyrę ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertai. Šiemet savo mėgstamiausią komunikacijos projektą galėjo rinkti renginio svečiai, balsuodami specialiai tam skirta programėle.

Metų projektais „PR Impact Awards 2019“ konkurso kategorijose buvo pripažinti šie projektai:

Publikos balsas:

„Idea Prima“ – „Jonas Basanavičius grįžta į Vilnių“ (Jonas Basanavicius is coming back to Vilnius)

Geriausias renginys:

„Kelionių draudimo lauko renginys Vilniuje – Guliveryje“ (Travel insurance outdoor event in Vilnius – Gulliver) – „Gjensidige“, Lietuva

Geriausias NVO komunikacijos projektas:

„Sidabrinė linija“ – „Žmogui reikia Žmogaus“ (The Silver Line – People need People) – „M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas“ (MC Charity Foundation), Lietuva

Geriausia integruotos komunikacijos kampanija:

„Kelionių draudimas pagal jus. Ne per didelis, ne per mažas“ (Travel insurance according to you. Not too big, not too small) –„Gjensidige“, Lietuva

Geriausias viešojo sektoriaus komunikacijos projektas:

„440 Vilniaus universiteto gimtadienis“ (440th birthday of Vilnius University) – Vilniaus universitetas, Lietuva

Geriausias korporatyvinės komunikacijos projektas:

Šioje kategorijoje skirta tik trečia vieta, kurią užėmė „REKVIEM.LT“ – „REKVIEM: nacionalinė laidojimo paslaugų sistema“ (REKVIEM: national funeral service system (14), Lietuva

Geriausias darbdavio komunikacijos projektas:

„Naujos kelionės pradžia“ (The beginning of a new journey) „ERDA Group“, Latvija

Geriausia nuomonės formuotojų ir virusinė kampanija:

„Sostų karai“ sklinda“ (Game of Thrones Goes Viral) – „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, Lietuva

Geriausias skaitmeninės komunikacijos projektas:

„PETCITY | AMBASADORIAI“ – „Idea prima“, Lietuva

Geriausias vidinės komunikacijos projektas:

„Amžius nesvarbu“ (#AgeDoesNotMatter) – „Rimi Lithuania“, Lietuva

Geriausios socialinės atsakomybės projektas:

„Swedbank“ finansinė laboratorija“ (Swedbank Finance Lab) – „Swedbank“ ir „Integrity PR“, Lietuva

„Švarus vairuotojas“ (Clean Driver) – „Švaros broliai“ ir „Lietuvos policija“, Lietuva

Geriausios inovacijos komunikacijoje projektas:

„Swedbank“ financinė laboratorija“ (Swedbank Finance Lab (19) – „Swedbank“ ir „Integrity PR“, Lietuva

Geriausia paramos projektų komunikacija:

„Tavo dainų ir šokių festivalis tavo telefone“ (YOUR Song and Dance Festival on YOUR Phone!) – „MRS grupa Squalio“, Latvija

Metų agentūromis tapo dvi – „Idea Prima“ ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“

„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.