„Adverum“ taip pat rūpinsis „Nestlé Baltics“ kavos, saldumynų, kakavos, kulinarijos ir gyvūnų maisto produktų kategorijų komunikacija ir dirbs su tokiais prekių ženklais kaip „Nescafé“, „Nesquik“, „Maggi“, „KitKat“, „Lion“, „Yes!“, „Purina“ ir kt.

„Naujus komunikacijos partnerius pasirinkome tikslingai įvertinę panašias vertybes, kūrybiškumą ir atsakingą požiūrį į rezultatus. Esame tikri, kad dirbdami kaip viena komanda su agentūra sėkmingai įgyvendinsime kompleksinę komunikacijos strategiją, kuri prisidės prie bendros vertės kūrimo mūsų suinteresuotoms grupėms Baltijos šalyse“, – pranešime žiniasklaidai sako UAB „Nestlé Baltics“ generalinis direktorius João Uva Nunes.

João Uva Nunes

Pasak „Adverum“ vykdančiosios partnerės Ievos Naujalytės, strateginės „Nestlé“ komunikacijos pastangos bus nukreiptos sveikesnės visuomenės ugdymui, tvarių sprendimų maisto pramonėje edukacijai, taip pat – socialinės atsakomybės projektų kūrimui ir vystymui Baltijos šalyse.

„Maisto gamybos sektorius yra vienas dinamiškiausių ir konkurencingiausių. Nauja strateginė partnerystė su pasauliniu rinkos lyderiu – tai ambicingas iššūkis ir geriausias įvertinimas mūsų komandai“, – teigia I. Naujalytė.

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ (UAB „Ad verum“) komunikacijos projektus įgyvendina nuo 2004 m. Agentūros klientų sąraše – „Litgrid“, „Syngenta“, „Nike“, „Vilniaus duona“, „Omniva“, „Dell EMC“, „Wizz Air“, „K2 LT“, „Login“ ir kiti.