„Pastarieji metai vaikams buvo pilni naujų iššūkių bei pokyčių, kurių metu technologijų integracija į mokymosi procesą pasiekė naują lygį. Tai norėjome atspindėti ir kviesdami pirkėjus apsilankyti mūsų mokyklinių prekių mugėje, kurioje šiemet galima rinktis iš daugiau nei 2,8 tūkst. mokyklinių prekių ir virš 80 prekės ženklų. Tad partnerių pasiūlyta idėja reklaminėje kampanijoje apjungti gyvą mokyklą ir naujausias technologijas mums iš karto patiko“, – sako „Maximos” komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Naudojant 3D technologijas sukurta alternatyvios realybės mokykla ir žaidimo forma naujam mokykliniam startui besiruošiantys skaitmeniniai personažai – tai galima išvysti televizijos ekranus jau pasiekusiame „Maximos“ reklaminiame klipe ir mokyklinės mugės kataloge, kurių sukūrimu rūpinosi kūrybinės reklamos agentūra „ALL CAPS“.

„Šis projektas tapo unikalia galimybe sukurti mūsų pasiruošimo mokyklai interpretaciją. Su „Maximos“ komanda išsikėlėme tikslą naująją kampaniją plėtoti įtraukiančiai ir interaktyviai, o pasiruošimą mokslo metams pristatyti remiantis vaikų mėgstama ir puikiai pažįstama skaitmeninio pasaulio aplinka bei stilistika“, – pasakoja „ALL CAPS“ vadovas Nerijus Vertelka.

Jo teigimu, kampanijai sukurti trimačiai vaikų avatarai ne tik vizualizuojasi klipe, kur bėga mokyklos koridoriais ir renkasi mokyklinį inventorių, bet ir pasirodo mugės kataloge. Čia pristatomas revoliucingas sprendimas — įvaizdinėse fotosesijose vaikus pakeičia skaitmeniniai personažai vilkintys realiais „Maximos“ parduotuvėse prekiaujamais drabužiais.

„Kampanijos šūkis „Naujas startas“ puikiai įprasmina pradžios jaudulį, juk rugsėjo 1-oji asocijuojasi būtent su naujais iššūkiais, atradimais, žiniomis ir laimėjimais. Visas mokymosi procesas taip pat turi daug panašumų su žaidimais: klasės atspindi lygius, pažymiai – taškus, skirtingos disciplinos – žaidimo žanrus, o egzaminai – finalines misijas ir bosus. Tikimės, kad visa tai pavyko atspindėti ir reklaminėje kampanijoje prie kurios dirbome”, — sako N. Vertelka.

Prie kampanijos prisijungti pakviestas ir nuotolinių mokymų startuolis „Digiklasė“ – apsipirkdami „Maximos“ parduotuvėse daugiau nei 1100 vaikų gaus galimybę savo žinias ir įgūdžius treniruoti virtualioje mokykloje su jaunaisiais korepetitoriais.

Daugiau nei 20 metų reklamos industrijoje veikianti „ALL CAPS“ agentūra taip pat dirba su tokiomis bendrovėmis kaip „Telia Lietuva“, „Ergo“, „Pieno žvaigždės“, „Molas“, „General Financing bankas“, „Deeper“ ir daugeliu kitų.