Nuspręsta atskleisti personažo veidą

Milijonieriaus personažas – neatsiejama „Eurojackpot“ prekės ženklo Lietuvoje dalis, tačiau daug metų jo veidas buvo slepiamas siekiant parodyti, kad turtuoliu gali tapti bet kuris. Visgi, pasak „Olifėja“ marketingo vadovės Renatos Mozuraitės, jau kurį laiką buvo sulaukiama nemažai klausimų iš žaidėjų, kodėl nerodomas herojaus veidas.

„Tad nusprendėme, kad atėjo laikas pokyčiams. Norėjome atliepti prašymus ir norus, o kartu ir priartinti prekės ženklą prie kliento, suteikti jam daugiau tikrumo. Atskleidę personažo veidą, galime įnešti daugiau emocijų ir išraiškos į populiariausią tarptautinę loteriją šalyje“, – pažymi R. Mozuraitė.

„Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovo Lino Migonio teigimu, nusprendus atidengti milijonieriaus veidą, pasirinkta sukurti labai charakteringą veikėją – ekscentrišką ir manieringą turtuolį, kurį įkūnijo puikiai žinomas aktorius Robertas Lenartavičius.

„Mūsų veikėjas įžūlokas, labai savimi pasitikintis, apie kitų nuomonę negalvojantis, neturintis kur pinigų dėti aristokratas milijonierius. Norėjome, kad personažas neliktų nepastebėtas – vieniems jis kels juoką, kitus suerzins, tačiau visiems paliks gilų įspūdį“, – sako L. Migonis.

Iš užmaršties prikelta įžūloka frazė

Personažo ryškumą reklamose sustiprina ir linksma, bet gana arogantiška frazė – „Tik be pavydo scenų“. Pasak L. Migonio, ji puikiai dera ne tik su vaizduojamo herojaus gyvenimu ir patiriamais iššūkiais, tačiau ir su loterijos šūkiu „Leisk sau dar daugiau“.

„Ieškojome sparnuotos frazės, kuri būtų pažįstama, šmaikšti ir atitiktų ryškų bei provokuojantį personažo charakterį. Milijonierius fraze „Tik be pavydo scenų“ patampo žmones už ūsų, bet kartu ir kviečia nepavydėti jam švaistūniškos ir pasakiškai turtingos buities – o laimėti patiems ir tada daryti su savo gyvenimu bei turtais ką tik norisi, negalvojant, ką pamanys kiti“, – pasakoja „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas.

Papildomos jėgos reklamai suteikia tai, kad frazė – nors gerai žinoma, tačiau primiršta. Prieš kelerius metus ji plačiai naudota tiek interneto pokštuose ir „memuose“, tiek šnekamojoje kalboje, tad didelei daliai žiūrovų iškart sužadins prisiminimus.

Ištaigingoje aplinkoje – ikrais maitinamas katinas

Dėmesį reklamoje kausto ne tik milijonierius, bet ir ne ką prastesnį gyvenimą gyvenantis katinas, kuris maitinamas ikrais ir puošiamas aukso bei deimantų dirbiniais. Katinas Sindikatas jau pažįstamas iš kitų „Eurojackpot“ reklamų, tačiau vaizdo klipuose jis pasirodo pirmąkart.

„Katino atsiradimo istorija produkto komunikacijoje gana įdomi. Ilgai ieškojome „Eurojackpot“ sindikato produkto pristatymui kūrybinės idėjos, ir ją padiktavo pats pavadinimas: sindi – KATAS (KATAS – katinas). Taip ir atsirado katino personažas, pristatant bilietų pirkimą sindikato būdu“, – pasakoja R. Mozuraitė.

Ji primena, kad žaidimas sindikatu ypatingas tuo, jog sujungia žaidėjus į grupę: joje esantys lygiomis dalimis dalijasi bilieto kainą, o laimėjimo atveju – ir prizą.

Gyvūnai padeda patraukti dėmesį, sužadinti emocijas ir suteikti daugiau prieskonio reklamoms. Visgi L. Migonis pripažįsta, kad katino filmavimas buvo sudėtingiausia kūrybos proceso dalis.

„Jis jaunas, aktyvus ir neįpratęs prie daugybės žmonių. Tačiau viskas pavyko, nes bendradarbiavome su profesionaliais dresuotojais, kurie padėjo įgyvendinti visus sprendimus. Katinas filmavimą paliko pavargęs, bet laimingas, nes gavo ne tik daugybę skanukų, bet ir tikrų juodųjų ikrų“, – kūrybos užkulisius atskleidžia L. Migonis ir pažymi: „Reklamos filmavimo metu nenukentėjo nei vienas katinas ar milijonierius“.

Žiūrovus akimirksniu į pasakišką prabangą nukelia ir ypatinga lokacija – ištaigingas Rašytojų namų Vilniuje interjeras. R. Mozuraitė džiaugiasi, kad pavyko rasti puikų sprendimą idėjos išpildymui, mat keltas tikslas – atskleisti prabangų personažo gyvenimą, bet stilingai ir skoningai, neperspaudžiant ir nepaverčiant kiču.

Tą įgyvendinti pavyko ypač daug dėmesio viso proceso metu skiriant kokybei – personažo, patalpų, rekvizitų atranka vyko labai kruopščiai. Kaip pažymi L. Migonis, juk ir turtuolis, ir jo aplinka bei įpročiai turi įtikinti, būti natūralūs – kitaip žiūrovams jis paliks blogą įspūdį.

„Olifėja“ marketingo vadovė R. Mozuraitė atkreipia dėmesį, kad nors pradedama nauja reklaminė kampanija, „Eurojackpot“ taisyklės nesikeičia. Ir toliau žaidimai vyksta du kartus per savaitę, Aukso puodas nebūna mažesnis nei 10 mln., o maksimali suma gali siekti 120 mln. Eur.

„Eurojackpot“ – 18-oje valstybių vykstanti loterija, Lietuvoje organizuojama nuo 2013 m. Per dešimt metų didžiausios lietuvių laimėtos sumos – kauniečio 2015 m. laimėti 7,6 mln. eurų ir 2022 m. sausį Lietuvoje laimėtas visų laikų Baltijos šalių rekordinis prizas – daugiau nei 24 mln. eurų.

Kūrybos agentūra – Fabula Rud Pedersen Group

Production House – Full Screen

Režisierius – Simas Lindešis