Pastaruosius keletą mėnesių Lietuvoje ir pasaulyje siaučiant pandemijai, daugelis izoliavosi ir saugiai persikėlė dirbti į namus. Tačiau daliai įvairių specialybių darbuotojų pastarasis laikotarpis tapo tikru išbandymu – atlikdami kasdienį darbą jie rizikuoja savo sveikata. Todėl lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, įgyvendindamas kampaniją „Ačiū Herojams“, pristato dainą, skirtą išreikšti dėkingumą ir pagarbą įvairių profesijų darbuotojams, stovintiems priešakinėse linijose kovoje su pasaulį drebinančiu virusu.

Būdas išreikšti padėką – daina

„Esu be galo dėkinga „Maximos“ darbuotojams už jų nepaprastai svarbų kasdienį darbą jau kurį laiką besitęsiančiu sudėtingu ir įtemptu laikotarpiu. Visi mes kasdien rūpinamės, kad mūsų pirkėjai parduotuvių lentynose rastų būtiniausių maisto produktų ir kitų reikalingų prekių. Tačiau dėl to, kad saugiai išgyventume šį laikotarpį, stengiasi ir dirba daug įvairių profesijų žmonių, tikrų herojų, kuriems tariame nuoširdų ačiū už visas jų pastangas“, – pranešime spaudai sako Jolanta Bivainytė, bendrovės „Maxima LT“ generalinė direktorė.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, norėdamas išreikšti dėkingumą savo darbuotojams bei kitų profesijų atstovams – medikams, policininkams, gaisrininkams, vaistininkams, kurjeriams ir visiems kitiems, kurių sunkaus darbo ir atsidavimo dėka galime jaustis aprūpinti ir saugūs, pristato padėkos dainą. Joje skamba viso būrio žymiausių Lietuvos atlikėjų balsai, tai „Eurovizijos“ atrankos Lietuvoje laimėtojai grupė „The Roop“, atlikėjai Justinas Jarutis, Monika Marija, Linas Adomaitis, Mantas Jankavičius, Monique, Vaidas Baumila.

„Ačiū Herojams“ tariamas ne tik žodžiais, bet ir darbais

Prekybos tinklas „Maxima“ padėkos kampaniją „Ačiū Herojams“ įgyvendina nuo kovo mėnesio pabaigos, kai šalyje buvo įvestas karantinas. Kampanijos pagalba ne tik reiškiama padėka žmonėms, savo darbu tampantiems herojais, ji sujungia visus „Maximos“ veiksmus ir iniciatyvas, įgyvendinamus kovoje su koronavirusu.

„Maximos“ žmonės kasdien dirba pirmose kovos su šiuo virusu linijose. Todėl už jų pastangas atsilyginame. Už kovo mėnesį savo darbuotojams išmokėjome virš 1,5 mln. eurų motyvacinių priedų iš kurių 0,9 mln. eurų yra papildomi priedai būtent už darbą karantino sąlygomis.

Motyvaciniai priedai pasiekė daugiau nei 10 tūkst. įvairių įmonės grandžių darbuotojų: prekybos, logistikos, maisto gamybos, apsaugos ir komercijos. Didžiąją dalį – apie 8,5 tūkst. – sudarė parduotuvių darbuotojai“, – sako J. Bivainytė.

Nuo balandžio mėnesio „Maxima“ beveik 14 tūkst. savo darbuotojų pusmečiui apdraudė nuo koronaviruso. Susirgus COVID-19 infekcija ir gydantis ligoninėje draudimo išmokas, anot informacinio pranešimo, gaus ir dirbantys, ir per šį pusmetį naujai „Maximoje“ įsidarbinsiantys asmenys. Darbuotojui susirgus COVID-19 infekcija ir gydantis ligoninėje, bus mokami ligonpinigiai, taip pat bus išmokama fiksuota draudimo išmoka.

„Maxima“ savo klientų parduotuvėse prašo laikytis saugaus atstumo tiek saugant parduotuvių darbuotojus, tiek save bei kitus klientus. To laikytis padeda prie kasų pažymėtos specialios informacinės linijos. Visose parduotuvėse, kas antroje kasoje, įrengtos organinio stiklo pertvaros, kurios atskiria bei dalinai izoliuoja kasos darbuotoją ir klientus.

Itin daug dėmesio šiuo metu skiriama švaros ir higienos užtikrinimui. Klientų patogumui, prie įėjimų į parduotuves, įrengti dezinfekcinio skysčio dozatoriai, klientams suteikiamos vienkartinės pirštinės. Prekybos tinklo darbuotojai taip pat aprūpinami vienkartinėmis ir daugkartinėmis kaukėmis veidui, dezinfekciniu skysčiu rankoms. O savitarnos kasų kasininkai ir apsaugos darbuotojai dėvi specialius apsauginius skydus.

Nuo karantino pradžios bendrovė „Maxima“ karštosios koronaviruso linijos 1808 darbuotojus ir savanorius aprūpina maistu ir gėrimais. Nacionaliniam savanorių pagalbos koordinavimo centrui „Stiprūs kartu“ suteikė 10 tūkst. eurų vertės dovanų kortelių, už kurias savanoriai gali nupirkti būtiniausių maisto produktų tiems, kurie to padaryti patys šiuo metu negali.

Medikų prašymu, Santaros klinikų infekcinių ligų centre atnaujino ir aprūpino centrą būtinuoju inventoriumi. Santaros klinikų anesteziologijos, intensyvios terapijos ir skausmo gydymo centro vaikų anesteziologijos-reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus darbuotojams bei neišnešiotų naujagimių asociacijai „Ankstukai“ padovanojo kelis tūkstančius medicininių kaukių. O Vilniaus gimdymo namuose sumontavo organinio stiklo pertvaras, kad čia dirbantys medikai bei ką tik motinystės džiaugsmą pažinusios moterys bei jų mažyliai jaustųsi saugūs.

Taip pat kartu su labdaros ir paramos fondu „Maisto bankas“ klientus kviečia aukoti maisto produktus išvengiant žmogiškojo kontakto – įdedant prekes į paramos akcijos dėžes parduotuvėse už kasų. Įgyvendina daug kitų veiksmų ir iniciatyvų, kad atlikdami savo darbą darbuotojai būtų saugūs, o klientai visoje Lietuvoje galėtų saugiai ir patogiai apsipirkti..

Reklamos autoriai – agentūra „New!“.

M360