„Iki -30% serumams. Pyst ir graži“, – taip skambančios SMS žinutės ar naujienlaiškio tokiu pavadinimu šiomis dienomis sulaukė kosmetikos „Manilla“ klientės. Ir liko nustebusios. Dalis dėl tokios prekės ženklo komunikacijos neslėpė subjurusios nuotaikos ir nusivylimo, kuriuo atvirai dalijosi socialiniuose tinkluose. Būta ir konstruktyvių įžvalgų, ir atvirų pašaipų. Į pastarąsias prekės ženklo įkūrėja atkirto kritikus išvadindama „intelekto nesužalotais heiteriais“. „Nesisielojame, jei išsiskiria keliai su kitokių vertybių žmonėmis. Mūsų patirtis ir skaičiai rodo, kad šurmulys dažnai būna didesnis nei jo svoris“, – pastebėjo prekės ženklą „Manilla“ valdančios įmonės generalinė direktorė Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.

M360