Sonata Šulcė

M360 Premium

Nebeaišku, į ką taikosi „Red Bull“: pasirinko simbolį, dažniausiai siejamą su mokykla ir moksleiviais (2)

„Kuprinė jau pilna planų?“, – klausiama prekybos tinkle pastatytame stende, pilname įvairių skonių energinio gėrimo „Red Bull“ . „Čia...

M360 Premium

„Manilla“ gerbėjus sukiršino „Pyst ir graži“ reklama: ekspertai sako, kad problema kita nei dviprasmiškas žodis (11)

„Iki -30% serumams. Pyst ir graži“, – taip skambančios SMS žinutės ar naujienlaiškio tokiu pavadinimu šiomis dienomis sulaukė kosmetikos...

M360 Premium

Kaip blogą naujieną paversti gera: faktus vartotojai pamiršta, bet emocijos išlieka ilgam

Absoliuti dauguma prekių ženklų galėtų išnykti ir to niekas net nepastebėtų. Tačiau visi kovoja dėl klientų, jų dėmesio ir piniginės. Tiesa,...

M360 Premium

Po darbo pas Nausėdą nėrė į naują sritį: metus kaupusi žinias šiandien dirba ir su milijonines apyvartas generuojančiais prekių ženklais

Kliento konsultacija 7-tą ryto viešint Berlyne ar atostogaujant Italijoje. „Bet kaip man tai patinka!“ – neslėpė Sonata Šulcė, prieš dvejus...

Ar paprasta keisti savo kasdienius įpročius tvaresniais?

Ar ekologija iš tiesų daug kainuoja? Gaminantis vartotojas – kas tai? Kas žmones skatina imtis tvaresnio gyvenimo būdo? Visi atsakymai ir asmenine...