Žiniasklaidos planavimo agentūrų atranka vienu metu vyko tarptautiniu mastu įvairiose „Lidl“ šalyse, Lietuvoje jame dalyvavo penkios agentūros. Siekiant pasirinkti geriausią partnerį ir užtikrinti atrankos skaidrumą, agentūrų siūlymus vertino net keli auditoriai, taip pat ir „Schwarz“ grupės, kuriai priklauso „Lidl“, auditorius.

„Norime padėkoti savo ligšioliniams žiniasklaidos planavimo partneriams agentūrai „Media House“, su kuriais dirbome nuo pat „Lidl“ starto Lietuvoje ir kurie buvo laimėję kelis per šį laikotarpį skelbtus konkursus. Kartu įgyvendinome ne vieną svarbų projektą ir pasiekėme puikių rezultatų.

Dėkojame ir visiems pastarojo konkurso dalyviams, kurie skyrė laiko paruošti ir pateikti savo įžvalgas bei pasiūlymus. Konkurso metu vertinome kainos pasiūlymą, žiniasklaidos planavimo gebėjimus, strateginį mąstymą, gebėjimą prisiimti įsipareigojimus. Naujosios žiniasklaidos planavimo agentūros laukia daug dinamikos ir iššūkių, tad tikimės, kad jie darbų imsis su tokia pat motyvacija ir užsidegimu, kaip ir dalyvaujant konkurse“, – teigė „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

Sutartis su naujaisiais partneriais, agentūra „BPN Intense“, buvo pasirašyta trejiems metams.

„Džiaugiamės, kad nuo pat agentūros veiklos pradžios įžiebtas vektorius būti geriausiai klientus aptarnaujančia agentūra, ir aplink šį tikslą susibūrusi vieninga bei susitelkusi komanda, leido per ganėtinai trumpą laiką tapti lyderiaujančia agentūra. Itin džiaugiamės, kad būtent šios savybės kartu su mūsų strateginiu požiūriu į verslo vystymą bei lyderyste skaitmeninės žiniasklaidos srityje, buvo įvertinti šiame konkurse. Prieš akis – didelės ambicijos ir iššūkiai, kuriuos tikime kartu sėkmingai įveikti“, – sako „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.

Tarp kitų „Lidl“ partnerių – kūrybinė agentūra „New!“, komunikacijos agentūros „co:agency“ ir „Bosanova“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, nuomonės formuotojų agentūra „Influenceriai.lt“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 72 prekybos tinklo parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.