Ar yra reali galimybė šiandien smulkiam verslui pasisamdyti rinkodaros profesionalą? Kas užtikrina gilios partnerystės tarp organizacijos ir medijų planavimo agentūros kūrimą? Kaip įmonei gali atsirūgti pažeistos marketingo vadovo ambicijos, atėmus iš jo e. komercijos sritį? Su kokiais iššūkiais susiduriama įveiklinant vartotojų duomenis? Kodėl vienus klientus nuomonės formuotojai myli iš visos širdies, o kitų produktus reklamuoja pro sukąstus dantis? Kodėl prekės ženklų krizės Lietuvoje tik penkiaminutės?

Apie tai ir dar daugiau „BPN Intense“ vadovas, LiMa valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360