• Delfi
  • Horoskopai
  • Kalendorius
  • Paieška
  • Pranešti naujieną
  • LT
  • EN
  • RU
  • Kontaktai
  • Reklama
Delfi M360 Delfi M360
  • Naujausios
  • Eksperto žvilgsnis
  • Reklama
  • Medijos
  • Video
  • Prenumeruoti
  • Profilis Prenumeratos Sutikimai Išsaugoti Pranešimai Atsijungti
  • M360
  • Naujausios

Kitokio vartojimo tendencijos po pandemijos: kaip prekės ženklui išlikti reikalingam?

 2
  • D+ nariams
  • Prenumeruoti   
Kornelija Jasiūnaitė Kornelija Jasiūnaitė
M360
Koronavirusas ir ekonomika
Koronavirusas ir ekonomika
FOTO: Shutterstock

„Nemėgstu prognozuoti, bet šiandien to reikia, nes vien tik reaguoti mes negalime – reikia galvoti, ką ir kaip turėsime daryti netolimoje ateityje“, – tokiais žodžiais savo pranešimą pradėjo šių metų „Lietuvos verslo forumo“ dalyvis, „Havas“ grupės Lietuvoje vadovas Šarūnas Mikelevičius. Jis įsitikinęs – pasibaigus pandemijai, kelio į normalią būseną tikrai nebus, vartotojai evoliucionuosis, o juos formuos trys esminės sritys, kurias vyras toliau išsamiai detalizuoja.

Šaltinis
Temos
M360
  • Facebook
  • Messenger
  • COVID-19
  • Lietuvos verslo forumas
  • Šarūnas Mikelevičius
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)
Delfi
Dalintis
Nuomonės
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Prenumerata
  • Naudojimosi taisyklės
  • Karjera
  • Privatumo politika
  • © 2023 UAB DELFI
  • info@delfi.lt