Šarūnas Mikelevičius

Tyrimas: gyventojų nerimas dėl finansinės padėties mažėja

„Havas Group“ ir „Norstat LT“ atliktas gyventojų elgsenos tyrimas atskleidė, kad lietuvių nerimas dėl finansinės padėties mažėja. Didžiausia...

„Havas“ tyrimas: gyventojų nerimas dėl finansinės padėties mažėja

„ Havas Group“ ir „ Norstat LT“ atliktas gyventojų elgsenos tyrimas atskleidė, kad lietuvių nerimas dėl finansinės padėties mažėja....

Reklamos ekspertai apie ateinančius metus: prireiks lankstumo

Lietuvoje reklamai išleidžiama kur kas mažiau nei kitose Europos šalyse. Tuo metu ekspertai kaip vieną didžiausių reklamos užsakovų ydų įvardija...

Verslo požiūris. LIDL rinkodaros vadovė apie reklamą: kiekvieną sakinį deriname su teisininkais (1)

Tęsiame temą apie reklamos rinką Lietuvoje; padiskutuosime, kodėl Lietuvoje išleidžiama gerokai mažiau lėšų reklamai nei kitose šalyse; kokia...

Tyrimas: abejingumas prekių ženklams mažėja, bet vartotojų lūkesčiai jiems auga

Tarptautinio komunikacijos tinklo „Havas“ atliktas tyrimas atskleidė pasaulinės pandemijos įtaką prekių ženklų prasmingumui. Nors situacija...