E. Kačerauskas, VGTU bei ISM universitetuose įgijęs finansų inžinerijos bei tarptautinės vadybos magistro mokslo laipsnius, savo karjerą pradėjo verslo analitiko pozicijoje. Nuo 2004 metų, dirbdamas įvairiose pozicijose, vystė elektroninės prekybos platformose veikiančius verslus, rašoma žiniasklaidai išplatintame pranešime.

E. Kačerauskui teko vadovauti įmonėms bei atskiroms jų strateginėms sritims, tokioms kaip marketingas, komercija, operacijos bei analitika. Vystant gerai žinomas el. prekybos platformas „Tiketa“, „Gera dovana“Senukai.lt“, ryškiausius savo profesinius pasiekimus E. Kačerauskas sieja su rinkodaros bei duomenų analitikos sritimis.

Pigu.lt“ dirba su itin gerai išvystyta el. komercijos IT bei operacijų infrastruktūra, intensyviai investuoja į technologinius rinkodaros bei duomenų analitikos sprendimus, o tai įgalina suasmenintos vartotojo patirties valdymą ir gerinimą. Tikiu, jog mano patirtis bei kompetencijos šiose srityse užtikrins pradėtų projektų sėkmingą įgyvendinimą bei prisidės prie įmonės tolimesnio augimo bei lyderystės Baltijos šalyse“, – sako Ernestas Kačerauskas, naujasis „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas.

„Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys, įvertindamas šiandieninius rinkos pokyčius ir bendrąsias e. komercijos tendencijas, taip pat akcentuoja duomenimis pagrįstų sprendimų svarbą ir didėjančią analitikos įtaką rinkodaroje, siekiant tenkinti klientų lūkesčius.

„E. prekybos rinka auga, vartotojų įpročiai sparčiai keičiasi. Tam, kad galėtume užtikrinti puikią apsipirkimo patirtį, platų ir lūkesčius atitinkantį asortimentą, kokybišką aptarnavimą ir geras kainas, investuojame į technologijas ir inovatyvius sprendimus. Kasdieninėje veikloje su metais stebime ir analizuojame vis didesnius duomenų kiekius, tikime, kad ateitis ir verslo sėkmė vis didesne dalimi priklauso nuo duomenimis grįstų sprendimų“, – sako „Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys.

Pasak jo, E. Kačerausko pagrindinė užduotis bus tęsti ir vystyti įmonėje jau pradėtus projektus, siekiant stiprinti e. komercijos rinkos lyderio pozicijas ir gerinant klientų patirtį.

E. Kačerauskas keičia Giedrę Vilkę, kuri „Pigu“ grupėje dirbo nuo 2010 metų. Per visą karjeros laiką jai teko kuruoti el. parduotuvės asortimento vystymą, vėliau, įmonei išplėtus veiklos geografiją į Latviją, būti atsakingai už komercijos ir klientų aptarnavimo padalinių darbą Latvijoje.

Pastaruosius 6 metus G. Vilkė buvo atsakinga už rinkodaros komandos trijose Baltijos šalyse darbą. Vadovaujant G. Vilkei, „Pigu“ rinkodaros padalinys išsiplėtė nuo kelių iki dešimtimis skaičiuojamos profesionalų komandos. Šiuo metu padalinyje dirba ne tik tradicines rinkodaros funkcijas atliekantys, bet ir duomenų analizės, esamų klientų patirties valdymo, produkto ir paslaugų vystymo atsakomybes turintys darbuotojai.

„Karjeros pradžia, galima sakyti, sutapo su „Pigu“ spurtu. 2010 metų metinė pardavimų apyvarta buvo tokia, kokią šiandien pasiekiame per dvi savaites. Milžinišku greičiu augome tiek pardavimais, tiek klientų kiekiu. E. komercija tuo ir žavi, kad šio verslo DNR yra užkoduotas greitis. Plėtėme geografiją, kartu ir darbuotojų gretas. Visada buvome ambicingi, siekėme būti žingsniu priekyje, tad diegėme inovacijas ir mokėmės. Per beveik dešimtmetį daug ir pati išmokau, tad džiaugiuosi pasiektais rezultatais, kurie skatina tobulėti toliau“, – pasakoja naujų profesinių iššūkių link sukanti G. Vilkė.

„Pigu.lt“ už augimą jau ketverius metus iš eilės įvertinama „Deloitte Technology Fast 50“ apdovanojimu. „Pigu.lt“ yra svarbus partneris pristatant e. komercijos pokyčius, tendencijas įvairiose verslo, inovacijų ir technologijų konferencijoje tiek Lietuvoje („Pardavimų formulė“, „Retail“, „Login“), tiek užsienyje („eTail“).