Vartotojai savo „Facebook“ paskyroje nuolat gali matyti pranešimus iš tam tikrų kompanijų, kurios skelbia, kad ieško naujų darbuotojų. Tiesa, kol kas sričių skaičius ribotas.
Kol ieškantys darbo gali jo ieškoti, niekur neišeidami iš „Facebook“, įmonės gali kelti skelbimus, kad reikalingas komandos pastiprinimas.
Pasak A. Daliko, socialinis tinklas siekia ir padėti, ir kartu gauti daugiau reikiamos informacijos: „Tai nėra didelė grėsmė „LinkedIn“, bet „Facebook“ juda ta linkme ir nori padėti darbdaviams atsirinkti darbuotojus kur kas paprasčiau. Kitas svarbus dalykas, kaip ir minėjau, negalima įkelti CV, todėl savo patirtį reikia aprašyti socialiniame tinkle. Taip „Facebook“ turės dar daugiau duomenų apie vartotojus.“
Kaip sako specialistas A. Dalikas, kol kas „Facebook“ siūlo darbo vietas į smulkesnius ar vidutinius verslus ir dar tik karjerą pradedantiems žmonėms.
„Tai nebus kažkokia sritis, kurioje „Facebook“ norės konkuruoti su kitais, tai bandymas pasižiūrėti, ar tai veikia, ar žmonėms įdomu, ar reikalinga, ar aktualu.
Kol kas tai nišinis dalykas, galbūt ir naudingas, bet tikrai dar ne tas produktas, kuris galėtų visiškai konkuruoti su minėtu „LinkedIn“ arba specializuotais darbo paieškų portalais. Tai signalas jiems, kad „Facebook“ įdomi ši rinka, bet ne grėsmė. Bent jau trumpuoju laikotarpiu“, – įsitikinęs A. Dalikas.