Vartotojai savo „Facebook“ paskyroje nuolat gali matyti pranešimus iš tam tikrų kompanijų, kurios skelbia, kad ieško naujų darbuotojų. Tiesa, kol kas sričių skaičius ribotas.

Paspaudę ant laukelio „Darbai“, „Facebook“ vartotojai gali pasirinkti tinkamą miestą, nustatyti spindulį, t. y. kokiu atstumu juos pasieks pasiūlymai, taip pat gali pažymėti darbo tipą (pilnas etatas, pusė etato, savanoriška veikla ir kt.) ir sritį, kurioje nori dirbti.
Radę tinkamą ar patrauklų darbo pasiūlymą, žmonės turi galimybę kreiptis, o socialinis tinklas automatiškai užpildo kontaktinius duomenis: vardą, pavardę, el. paštą, telefono numerį. Įmanoma pasirinkti, kokias savo darbo patirtis kandidatas nori parodyti, o kurias – ištrinti. Tačiau jos turi būti užpildytos asmeniniame „Facebook“ profilyje.

Kol ieškantys darbo gali jo ieškoti, niekur neišeidami iš „Facebook“, įmonės gali kelti skelbimus, kad reikalingas komandos pastiprinimas.

Agentūros „Socialus marketingas“ kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas tikina, kad konkrečiai darbo paieškos srityje socialinis tinklas siekia konkuruoti su „LinkedIn“.
„Aš manau, kad tai „Facebook“ bandymas aprėpti kuo daugiau rinkų. Kol kas tai nėra kažkoks išbaigtas įrankis, dar yra daug trūkumų. Pavyzdžiui, kandidatai negali įkelti savo gyvenimo aprašymo, reikia visą informaciją pirmiau pateikti „Facebook“, – pabrėžia jis.

Pasak A. Daliko, socialinis tinklas siekia ir padėti, ir kartu gauti daugiau reikiamos informacijos: „Tai nėra didelė grėsmė „LinkedIn“, bet „Facebook“ juda ta linkme ir nori padėti darbdaviams atsirinkti darbuotojus kur kas paprasčiau. Kitas svarbus dalykas, kaip ir minėjau, negalima įkelti CV, todėl savo patirtį reikia aprašyti socialiniame tinkle. Taip „Facebook“ turės dar daugiau duomenų apie vartotojus.“

Kaip sako specialistas A. Dalikas, kol kas „Facebook“ siūlo darbo vietas į smulkesnius ar vidutinius verslus ir dar tik karjerą pradedantiems žmonėms.

„Tai nebus kažkokia sritis, kurioje „Facebook“ norės konkuruoti su kitais, tai bandymas pasižiūrėti, ar tai veikia, ar žmonėms įdomu, ar reikalinga, ar aktualu.

Kol kas tai nišinis dalykas, galbūt ir naudingas, bet tikrai dar ne tas produktas, kuris galėtų visiškai konkuruoti su minėtu „LinkedIn“ arba specializuotais darbo paieškų portalais. Tai signalas jiems, kad „Facebook“ įdomi ši rinka, bet ne grėsmė. Bent jau trumpuoju laikotarpiu“, – įsitikinęs A. Dalikas.