Naujo lietuviško kanalo atsiradimas televizijoje yra didelis įvykis, nes jau daugiau kaip 10 metų rinkoje buvo rodomi tie patys kanalai“, – sakė „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis. Pasak jo, „Delfi.tv“ išskirtinumas yra originalus lietuviškas turinys.

„Delfi.tv“ yra matoma visoje Lietuvoje atskiru kanalu – per antžeminę televiziją, „Telia“, „Cgates“, „Init“ ir „Besmegeniai“ tiekėjų vartotojams.

Agentūros „WideWings“ projektų vadovė Jurgita Babilčiūtė pasakojo, kad pagrindinė reklamos žinutė ir mintis buvo netikėtumo, nustebimo faktorius: „Norėjosi žiūrovą nustebinti ir pralinksminti. O pačią žinutę užkodavo lietuviškas aforizmas „kaip perkūnas iš giedro dangaus!“. Ji atsirado taip pat netikėtai, bekuriant koncepciją ir „prilipo“ kaip kampanijos dalis“.

J. Babilčiūtė prasitarė, kad pirmoji koncepcija, kurią jie pateikė po susitikimo su klientu, buvo įdomus, tačiau „saugus“ variantas, skirtas plačiai auditorijos daliai ir su aiškia žinute, jog „Delfi jau ir televizijos kanalas“, taip vienu ypu aprėpiant kelias tikslines auditorijas.

„Po pirmojo koncepcijos aptarimo susitarėme su klientu dar pabandyti „pakreizinti“ su idėjomis. Suteikta laisvė neapribojo mūsų kūrybos. Pateikus antrąją idėją su iš dangaus krintančiais objektais atsirado dvejonė, ar nebus per drąsu ir ar žiūrovas supras, įskaitys žinutę? Buvome lyg ir nusprendę vėl grįžti prie pirminės idėjos. Tačiau susitikus gyvai visgi nusprendėme, kad labiau kabina antroji koncepcija, kurioje yra netikėtumo, nustebimo faktorius, ir gavome žalią šviesą kurti idėją taip, kaip mums tai atrodo geriausia. Tikrai geras jausmas, kai klientas tavimi pasitiki!“, – kalbėjo J. Babilčiūtė.

Reklamos režisierė Ieva Morkūnaitė pasakojo, kad iš pradžių kuriant kampaniją atsirado „senelių siužetas“. „Jo idėja kilo susijungus keliems elementams. Visų pirma, mintyse sukosi idėja atsispirti nuo lietuviškų, visiems gerai žinomų, posakių, juos įdedant į naują kontekstą, taip sukuriant netikėtumo, komiškumo jausmą. Senelių veikla – inspiracija iš gyvenimo. Teko matyti prie Kalvarijų turgaus, viename kampe iš tikrųjų renkantis garbaus amžiaus vyrus, kurie susėdę žaidžia šachmatais. Dabar jų vieta net tvorele atitverta ir jau daugiau vyriškių vienu metu žaidžia partijas. Šis vaizdas įstrigo mintyse ir, štai, reikiamu metu buvo ištrauktas iš atminties kertelės. Likusiems siužetams jau buvo aiškus šūkis ir eiga. Teliko išsirinkti skirtingoms amžiaus grupėms dažnai matomą, sutinkamą, situaciją iš kasdienybės, kurią nutviekstų geltonas perkūnas iš giedro dangaus“, – šypsojosi ji.

„ Delfi.tv “ yra rodomos tokios laidos kaip „Delfi dėmesio centre“, „Delfi rytas“, „Delfi 11“, „Delfi diena“, populiariausia lietuviška interneto laida „Kitokie pasikalbėjimai“, „(Ne)tobulos“ su Jurga Tapiniene, „Nepatogūs klausimai su Radistais“, „Kasdienybės herojai“ su Rūta Lape, „Didysis Alfo kulinarinis šou“, „Nejaukiai“ su Tomu Sinickiu, „Orijaus kelionės“ su Orijumi Gasanovu, „Motyvacija judėti“ su Vlada Musvydaite, „Boso valanda“ su Sauliumi Jovaišu,„Krepšinio zona“, „Sportinė forma“, „Spausk gazą“, „Sveikatos receptas“, „GARSIAI!“, „Artimai“, „Stiliaus DNR“, „Atsakingas požiūris“, „DELFI Garažas“, „Spausk gazą“, „Radikalus smalsumas“, „Kur varom“, „Kablys“, „Jūs rimtai“ ir kitos.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.