2021.12.27 09:39
Dėmesys darbuotojų asmeniniams prekių ženklams – atsiperkanti investicija ar rizika prarasti talentus?
M360
FOTO:
Metų pabaigoje kyla noras rašyti apie tendencijas ir tai, kas laukia vienos ar kitos srities Naujaisiais metais. Tačiau asmeninių prekių ženklų vystymo srityje pagrindiniai principai išlieka tie patys – gebėjimas suprasti savo auditoriją, išsigryninti tikslus, kanalus bei turinį ir nuosekliai laikytis plano. Apie tendencijas jau būtų galima kalbėti kanalų ar turinio formatų lygmenyje, tačiau tai – itin individualu. Todėl žemiau aptariu su asmeninių prekių ženklų vystymu susijusią tendenciją, kuri, nors ir nėra nauja, kitąmet neabejotinai užkariaus įvairių organizacijų dėmesį. Darbdavio įvaizdis per asmeninius darbuotojų prekių ženklus – ko naujo galime tikėtis šiame fronte?