Naujienos išlieka esmine DELFI veikla, dėl kurios skaitytojai ateina į portalą. Tačiau šalia jos DELFI skaitytojams siūlo kur kas daugiau: portalas daug dėmesio skiria ne tik karščiausioms naujienoms, bet ir aktualių temų analizei, taip pat skirtingiems nišiniams turinio kanalams.

Skaitomiausias naujienų portalas DELFI kasdien paskelbia daugiau nei 400 publikacijų, jame kiekvieną dieną lankosi vidutiniškai 580 tūkst. vartotojų, kurie čia praleidžia beveik pusę viso naujienų portalams Lietuvoje skirto laiko (Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic 2019 m. vasario duomenys). Kaip parodė „Spinter tyrimai“ atliktas „Omnibus“ tyrimas, interneto vartotojų nuomone, DELFI – patikimiausias ir objektyviausias naujienų portalas Lietuvoje. Tačiau devynioliktus metus skaičiuojantis DELFI yra kur kas daugiau nei portalas, į kurį ateinama skaityti naujienų.

„DELFI jau seniai yra kur kas daugiau nei naujienų portalas, tad tai nusprendėme ir pabrėžti naujoje reklaminėje kampanijoje. DELFI žmonės eina žiūrėti video laidų, tiesioginių sporto transliacijų, klausyti tinklalaidžių, kurių populiarumas nuolat auga. Be to, turime didžiausią pasirinkimą teminių kanalų, kuriuose vartotojai lankosi pagal jiems svarbias aktualijas – matome, kad kai kurie vartotojai iškart keliauja naršyti po tuos kanalus, kurie jiems svarbiausi“, – sako DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

DELFI TV tarp populiariausių laidų – DELFI dėmesio centre“, „DELFI Diena“, „Kitokie pasikalbėjimai“, „Garsiai“, „(Ne)tobulos“ ir daug kitų. Tarp sporto transliacijų daugiausiai žiūrovų pritraukia LKL, NBA, aukščiausios Lietuvos futbolo lygos čempionatai.

„DELFI Klausyk“ galima klausyti tinklalaides „Iš viršaus“, „Krepšinio zona“, „Garsiai“, „Bloomberg“ naujienas, savaitės horoskopus, pasakas vaikams ir kitas.

DELFI portale yra plačiausias pasirinkimas teminių kanalų – kelionės, stilius, maistas, vaikai, moterys, būstas, agro, darbas, letena, grynas, auto, jaunimas, miestai, rinkodaros naujienų portalas M360 ir kiti.

Be įvairaus turinio portale DELFI aktyviai veikia ir už jo ribų. „DELFI vis stipriau žengia į renginių ir konferencijų organizavimo sritį: tarp DELFI organizuojamų renginių – „Geriausia ever pamokų diena“, „Misija Laplandija“, festivalis „Pūga“, konferencija „Login“ ir daug kitų“, – vardina I. Matilionis.

Reklamos sprendimą kūrė „Pick a Story“ kūrybinė video agentūra. Jos verslo plėtros vadovas Algimantas Kvecys pasakoja, kad reklamoje norėjo perduoti gautą temą, kad DELFI – ne tik naujausios politikos, ekonomikos, kriminalų naujienos, bet ir vieta gausybei laisvalaikio temų. „Šios temos turi kitokį emocinį krūvį, gyvavimo laiką ir dažniausiai kitokią funkciją. Todėl norėjosi šias temas perteikti lengvai, žaismingai. Taipogi šios temos apima dar didesnį skaitytojų ratą nei tradicinės skiltys, todėl buvo reikalingas itin aiškus sprendimas šiai plačiai auditorijos aprėpčiai. Nusprendėme perteikti žurnalisto transformaciją per šešias temas keisdami kostiumus: klasikinės technikos pasitarnauja, kai reikia perteikti daug informacijos per trumpą laiką plačiai auditorijai“, – pasakoja jis.

Pasak A. Kvecio, didžiausias iššūkis jiems buvo informacinių vienetų kiekis, kurį reikėjo aiškiai perteikti per 15 sekundžių, tai yra, vizualizuoti 6 skirtingas DELFI portalo temas. „Taip pat, dėl sklaidos pločio ir platformų, kuriose bus skelbiamas video, specifikos, jis turėjo būti aiškiai suprantamas ir be garso takelio“, – sako jis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.