Portalą DELFI pagrindiniu savo naujienų portalu Lietuvoje laiko didžiausia dalis interneto vartotojų, rodo bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas reprezentatyvus „Omnibus“ tyrimas.

Pagrindiniu savo naujienų portalu Lietuvoje DELFI įvardino 42 proc. apklausoje dalyvavusių interneto vartotojų, pagal šį kriterijų smarkiai lenkiantis kitus naujienų portalus „15min.lt“, „lrytas.lt“, „alfa.lt“, „tv3.lt“, „lrt.lt“ ir kitus.

Vertinant spontanišką paminėjimą, tai yra, paklausus, kokį naujienų portalo pavadinimą prisimena pirmiausia (top of mind.), DELFI užima pirmą vietą: pirmenybę DELFI skyrė žmonės, gaunantys aukščiausias pajamas ir didmiesčių gyventojai.

Naujienų portalas DELFI pirmauja ne tik pagal kasdien portale naršančių lankytojų skaičių, bet ir dideliu skirtumu lenkia kitus portalus pagal tai, kaip skaitytojai vertina naujienų portalų kokybę. Vertindami naujienų portalus turinio atžvilgiu, respondentai įvardino, kad DELFI atspindi plačiausią nuomonių įvairovę, pateikia daugiausiai naujienų iš viso pasaulio, siūlo didžiausią video turinio pasirinkimą, DELFI galima rasti daugiausiai verslo naujienų.

Tyrimo dalyvių nuomone, DELFI yra patikimiausias ir objektyviausias naujienų portalas Lietuvoje.

„Rinkdamiesi, kurį naujienų portalą skaityti, interneto vartotojai šiandien kelia itin aukštus kokybės reikalavimus. Būti skaitomiausiu kiekvieną dieną reiškia atitikti įvairią kokybinių parametrų puokštę. Jei prieš kelerius metus portalams buvo svarbiausias naujienų pateikimo greitis, dabar to nebepakanka – skaitytojas nori objektyvios, patikimos informacijos, nuomonių įvairovės. Dėl globalizacijos ir kitų priežasčių pastebima nauja tendencija – didėja pasaulio naujienų svarba. Kryptingo visos DELFI komandos darbo dėka pasiektas tyrimais apibendrintas rezultatas – DELFI portalas įvardinamas kaip labiausiai šiuos kokybinius reikalavimus atitinkantis naujienų portalas Lietuvoje“, – sakė DELFI rinkodaros vadovė Kristinos Valaitytė.

„Spinter tyrimai“ apklausą atliko 2018 m. gegužės 22-29 dienomis, joje dalyvavo 1005 interneto vartotojai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.

M360
www.DELFI.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją